Show de outfit van je baby/dreumes/peuter/kleuter

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Glimmer, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Telefoon horizontaal met homeknop rechts ... tenminste dat werkt bij mijn iPhone. Gave sneakers, ik heb ze ook voor de meiden. De oudste krijgt een paar nieuw, die van haar gaan naar de middelste en die van de middelste staan bij S. op zijn kamertje al vraag ik me af of hij ze deze zomer nog aan kan hoor. Voorlopig zijn zijn voeten nog te klein en hij loopt ook nog niet en als eerste loopschoen zijn ze niet heel geschikt.

Anan vindt dit leuk.
  2. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.033
    2.396
    113

Deze zijn ook van zijn zus geweest. En idd voor erbij, want echt goed voor de voeten zijn ze natuurlijk niet...

Ik ga die tip proberen, dank je....

Elmyra vindt dit leuk.
  3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bedankt voor de complimenten!
    Maat 80 is qua mouw en broekspijp 3cm te lang maar qua breedte en romplengte past het perfect.
    Zoontje heeft in verhouding korte armen en benen net als ik.
    Best lastig vind ik met shoppen.

Elmyra vindt dit leuk.
  4. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

S. Heeft ook korte armen en benen inderdaad. Hij heeft 74 dan ook echt nodig voor de breedte, maar ook weer afhankelijk van het merk hoor, hij heeft ook een truitje in 80 wat hij met omgerolde mouwen aan kan maar ook nog twee shirtjes in 68 van Hema, dat valt vrij groot. Verder vooral 74 nu. Ga dinsdag even naar het inloop van het cb om zijn lengte te meten ben wel benieuwd. Wij wachten op uitslag van genetisch onderzoek om uit te sluiten dat hij een skeletdysplasie heeft. We hopen eind deze maand goed nieuws te krijgen.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Bekijk bijlage 561999 Hier had de jongste vandaag een zachte donkerblauwe skinny, lichtblauw overhemd en zwart/witte puma’s aan en nog zijn winterjasje toen ik de foto maakte.

2littlemonkeys, DastyQueen, Florina en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
  7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Doen ze dat onderzoek om zijn korte armen en benen of zijn er meer zaken die spelen? Hoop voor jullie op goed nieuws!

8. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Tijdens de laatste echo met 36 weken bleken zijn bovenbenen ineens op p1,7 te zitten terwijl ze daarvoor nog op p40 zaten. Ik zou nog een extra GUO krijgen maar hij is een dag voor de GUO geboren. Toen nagekeken door een kinderarts die niet direct iets bijzonders zag maar wel aangaf dat het lastig te zien is soms. We hebben het eerst gelaten, maar zijn ontwikkeling liep ook trager dus toen hij een half jaar was toch fysio ingeschakeld en zij adviseerde nog eens naar de kinderarts te gaan. Zo doende zijn we 23/1 naar de klinisch geneticus geweest en is er bloed afgenomen. Hij heeft lichte kenmerkenen, maar het is allemaal niet overduidelijk. Het vermoeden is dat hij gewoon ‘een variant van normaal’ is maar de klinisch geneticus durfde haar hand daar niet voor in het vuur te steken. Vind zelf dat zijn benen al minder kort zijn dan eerst, zijn verhoudingen lijken iets te veranderen, maar misschien wil ik dat ook graag zien. Je ziet dat hij korte beentjes heeft maar vind het niet onwijs disproportioneel ogen. Zijn armen komen net tot zijn heupjes dus ip is dat net goed. Het verrotte is gewoon dat het (als hij het heeft) pas steeds duidelijker word als hij ouder word en we wilden niet zo lang in onzekerheid zitten. Ik hoop dat de klinisch geneticus gelijk heeft en hij gewoon wat kortere ledematen heeft zoals meer mensen dat hebben zonder oorzaak.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @Elmyra ben benieuwd wat eruit komt. Hier de hele zwangerschap gehoord dat zijn benen wel wat kort waren maar verder is er niks van gemaakt. Zijn handjes komem liggend niet eens tot zijn heupen hier. Zal cb eens vragen of dat wel klopt.

Maar ik heb ook korte benen en armen dus denk dat het er gewoon bijhoort. Ik ben 1.67 lang maar lengtemaat 30 broek is eigenlijk nog te lang.

10. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Je moet meten tot aan de vingertop van de langste vinger hoor dus dan klopt het bij Siem net. En ook dat is geen exacte wetenschap, cb zal hier niets van af weten hoor vrees ik. En alles wat tijdens de zwangerschap binnen normaalwaarden viel is ook niet zorgwekkend. S. Zat met zijn bovenbenen ineens echt ver buiten de curve. Als je zelf ook korte armen en benen hebt zou ik me geen zorgen maken. Ik ben ook best klein (1,65) maar wel in verhouding volgens de klinisch geneticus (wij zijn ook nagekeken op lichaamsverhoudingen). Onze dochters zijn ook kleiner dan gemiddeld (-1,5 en -2 op de curve) maar hun verhoudingen zijn anders dan die van S. Maargoed ze denken niet dat hij zoiets heeft, er zijn kenmerken maar ook dingen het vermoeden ontkrachten. Enige manier om er vlot achter te komen is dat genetisch onderzoek dus. Qua ontwikkeling liep/loopt hij ook wat achter, al gaat hij wel echt vooruit hoor sinds we fysio hebben. En 23/3 ga ik nog met hem naar de osteopaat. Het ene moment voel ik me er best gerust op dat er niks met hem is en het andere moment totaal niet.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zoontje in zn pyjama/joggingbroek

Dochter in noppies (shirt) en hema

12. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

DastyQueen, Tulp21, Schuurpapier en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    De jongens hebben een broek van de Wibra aan. Waar S zijn blouse vandaan komt weet ik niet. Je zijn blouse komt van de C en A.

A heeft een rokje van Le Chic en een truitje van noppies

Tulp21, Rosy90, Schuurpapier en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Elmyra, Schuurpapier, Wenda en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. mamavaneenpopje

mamavaneenpopje Actief lid

15 feb 2014
    254
    203
    43
    Vrouw
    Zonnestralen, DastyQueen, Elmyra en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Vandaag weer c&a. Lekkere truitjes hebben ze. Precies goed voor de tijd vh jaar. 20180312_070115-1.jpg

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

In zijn nieuwe kleren van Billy en lilly. Ook de eerste kleren van Billy en Lilly maar zeker niet de laatste :D

En eerste keer in jogging naar school :D

Essie3, wishfulthinking, Micchan en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.774
    3.125
    113
    Vrouw
    20180312_093632.jpg
    Vind die trui zo geweldig haha!
    Hij is van H&M. ❤

wishfulthinking, Micchan, Biny en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Zoon in wibra, dochter in Quapi.

wishfulthinking, kar89, Micchan en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina