Mijn meisje in longsleeve van C&A rokje H&M en maillot Next Beetje wazig omdat de bank weer eens als trampoline fungeerde Bekijk bijlage 562365
Vandaag kijkdag op de basisschool! Ze wilde niet meer mee naar huis Legging Primark, jurkje hema, laarsjes Van Haren. Bekijk bijlage 562370
Doorpas sessie voorjaars/zomer kleding ... ze wilden het niet meer uittrekken, maar we gingen eten en ik wilde het niet meteen vies dus als compromis zaten ze in ondergoed aan tafel (zo lopen ze graag, met zo weinig mogelijk kleding ). Bekijk bijlage 562441
Haha, herkenbaar! Leuke setjes! Dafne heeft een hekel aan passen, dat krijg ik bijna niet voor elkaar
Leuk ! Hier gaan ze na het eten sowieso nog even rondrennen en dansen, ze doen de kleren grootendeels zelf al uit. Passen vinden de oudste wel leuk, de middelste wil het alleen als haar zus ook kleren past . Maar ik wil toch altijd even passen want anders moet het terug naar de winkel. En dezelfde maat verschilt nog wel eens qua pasvorm.
Haha, Dafne gaat dan zogenaamd naar het zwembad, dus ja dan moeten alle kleren uit. Gelukkig kan ze dat zelf, want ik blijf niet bezig, haha. Als ze wat meer moet passen dan maar 1 ding, ren ik er telkens achteraan tijdens het spelen en krijg ik het uiteindelijk wel voor elkaar
Vandaag een simpele polo van de Primark en grijze broek van de Hema (zie je alleen nu niet) Bekijk bijlage 562471
Ik ben weer dwars . Telefoon vergeten horizontaal te houden. Jongste in Hema. Die jogjeans zijn heerlijke broekjes. Bekijk bijlage 562472
Bekijk bijlage 562482 N in een jurkje van Zara, legging van Next en inmiddels een grijs vestje van Mayoral. Bekijk bijlage 562481 I in een romper van Petit Bateau, vestje van Ducky Beau en legging van Gymp. Bekijk bijlage 562485 M draagt dit van Petit Bateau
Vestje Orchestra, shirt Sergent Major, broek Noppies en sokken Hema. Ga straks proberen of ik ook de oudste en middelste op de foto kan krijgen