Wat een leuke topic! Bekijk bijlage 562573 M. Heeft jurkje name it. Legging Zara Bekijk bijlage 562574 J. Alles van Zara Bekijk bijlage 562575 L. Gekregen setje.
Bekijk bijlage 562700 I en V (boven) allebei geheel in Zara. N en M allebei in Mayoral, met een donkerblauw vestje van Zara.
De hele ochtend in z'n pyjama gelopen en daarna een trui en spijkerbroek van ter stal en een chocolade paashaas.
@Glimmer wow waar heb je outfit rechts onder gekocht? En weet jij/iemand hoe mayoral valt? Heb al wat kleertjes van dat merk gezien maar weet niet of het op de maat valt of kleiner
De jongste: Bekijk bijlage 562778 Bekijk bijlage 562779 Wat worden die foto’s toch onscherp na uploaden
Goh wat leuk ! Ik wip binnenkort echt eens bij Primark binnen. Zag in een ander topic ook al wat leuke dingen voorbij komen. Ben er nog nooit geweest .
Ik had al wel vaker voor mezelf daar gekocht maar nog nooit voor de kleine. Ook deze nog gescoord: Bekijk bijlage 562789 Vond ik ook erg schattig. Maar je merkt wel meteen dat het geen super kwaliteit is hoor. Mja wat wil je ook voor die prijs. En er hangt ook een heleboel troep/lelijke dingen haha.
Schattig ! Kwaliteit mag je inderdaad niet verwachten, maar het ziet er wel erg leuk uit. Haha ja ik ben er ook nog nooit geweest omdat ik (niet echt ergens op gebaseerd hoor) bang ben voor een onwijs hectische winkel met veel meuk waar ik door de bomen het bos niet meer zie en uit pure wanhoop meteen weer naar buiten ren . Maar dat ligt aan mij ... ik houd ook gewoon niet van shoppen en vermijd sowieso winkels zonder overzicht en structuur, als ik al eens in real live shop. Lang leve het internet voor mij . Maar ik ga toch eens een poging wagen daar!