Bekijk bijlage 563998 Bekijk bijlage 563999 Mannetje vandaag in tumble jeans, tumble Zwitsal shirtje en vestje van Lucky no.7
Allebei in ter stal. Oudste moest het even passen en wilde het niet meer uit. Zolang we niet naar buiten gaan loopt hij er dus lekker zomers bij. Jongste heeft inmiddels de bijpassende felroze legging aan, maar papa wist niet meer zo goed hoe t nou allemaal bij elkaar hoorde
De kleinste hunk draagt hier een pakje van Miann & co. Het is een gebreid pakje dus voor straks denk ik te warm haha
Ja klopt! Dit is maat 68, hij is 9 maanden, kledingmaat 68/74. Valt best groot, staat 4-6 maanden in maar toen kon hij het echt nog niet op!
Haha nee dat denk ik ook niet! Prachtig mannetje heb je hoor! Moet zeggen dat het ook nu pas iets is, nu hij kan zitten. Als ze liggen is het totaal niet praktisch. Nuri heeft flink last van eczeem, zeer slechte huid en kan nergens tegen, dus wil zijn koppie goed beschermen. De foute pas sessies vindt ie overigens geweldig Bekijk bijlage 564053 Bekijk bijlage 564053
hahah te leuk!! Ik wil zoiets voor de zomer, Mias is zo bleek en rossig..vrees dat hij ondank insmeren zo verbrand
hahaha dat is een deken waar we altijd onder liggen op de bank , maar leg hem voor hem ook vaak op de grond Dankjewel <3