tshirt Jubel broekje Zara haarstrik le chic (zie nu pas op de foto dat ik een verkeerde romper eronder had). Bekijk bijlage 564399
Zo eet mijn dochter graag dat vissenvoer wat je bij bv Intratuin voor 50 cent uit zo'n apparaat kan halen om de vissen te voeren. 1 voor een vis, 3 voor Dafne...
Bekijk bijlage 564411 Na tig keer zichzelf helemaal onderspugen de leuke jurkjes maar opgegeven en voor makkelijk gegaan Shirtje Tumbl N dry Legging Next Schoentjes Allstars
Hahahaha!! Ah zo mooi he!! Oh dat mis ik echt hahahahahahaha. .gaat zo snel! Over een jaar ongeveer gaat ze de ik-wil-bloot-lopen-fase krijgen. Heb hier tig filmpjes waarin ze in dr blote kont aan het huppelen is en dat doet ze nog graag hahahahahahaha. En alles over poep en plas en boeren en scheetjes laten vindt ze enorm hilarisch, kleuterhumor lol.Echt zo leuk, al die fases. Geniet er maar van!
Voor het eerst schoentjes aangetrokken, levert grappige beelden op Werden ff goed geproefd en bekeken! Bekijk bijlage 564464
Vandaag dit: Bekijk bijlage 564484 Bekijk bijlage 564485 En gelijk even haar nieuwe stoel uitproberen