Ga ik vanmiddag even koekeloeren. Mijn dochter draagt regelmatig dingen van de “jongensafdeling”. Hoewel dat met de babymaten natuurlijk geen fluit uitmaakt. Maar die zijn tenminste niet zo truttig
Deze kan ook prima voor een meisje ... misschien is het wel een meisjesbroek hoor ... heb ik nooit naar gekeken. Zag hem hangen en hij ging mee .
Bekijk bijlage 564617 Vandaag broek en sneakers Primark, Vestje en tuniekje Zara Bekijk bijlage 564618 Bekijk bijlage 564619
Ze moest dr helm op, want was aan het motorcrossen, haha. Lekker makkelijks aan vandaag van Hema. Bekijk bijlage 564644
@Roosie91 dit is ook een fijn broekje voor dikke beentjes en billetjes! Is het broekje dat ie nu aan heeft Bekijk bijlage 564660
Aah wat lief en leuk! Van welke winkel is deze? Ik heb ook van die biker joggers van de h&m die zijn ook super fijn en soepel
Ben benieuwd of ze hem hebben bij je. Hier in de winkels allemaal weg (de donkere) en online was het ook lastig whaha! Edit: oneeee. Heb je blij gemaakt met niks zie ik. Hij gaat maar tot en met maat 74!
Hahah geeft niks! Hij zit nu in 74/80 maar dan haal ik hem denk ik niet. De biker joggers heeft die nu in 74 aan maar ik ga geen nieuwe kopen in die maat dan haha
Weet dat het eigenlijk ik het andere topic hoort maar vind het leuk om het hier te posten Jurkje voor dochtertje en setje voor zoontje
Bovenste van vandaag, kon het niet laten en van de week gekocht. Jurkje en legging noppies. Vest hema Onderste een spijkerjurkje en vest hema. Ze had eigenlijk nog een legging aan maar ze loopt graag zonder.