Wat een leuke jumpsuit! Heb net bij next ook een paar leuke voor de zomer gevonden En die krokodil is inderdaad een hit, hoewel ze doet of het een hond is. Woewoef
Aaah vergeten een foto te maken terwijl hij zo stoer en schattig gekleed is met Billy en Lilly. Wel grappig die eerste zomerse dagen. Op school kwamen kinderen aan met korte broek en kwamen kinderen aan met de winterjas. Wordt vandaag 22/23 graden. Ja hij draagt dit oranje T-shirt met de grijze Bikerbroek.
Bekijk bijlage 565913 Haha ze staat met 1 voetje echt heel erg op haar tenen op die foto Deze foto daarna
Hier blijft de temperatuur steken, ik vind het gewoon koud! Sneu voor Carmen, zo in haar dunne jumpsuit. Gelukkig nog met een gewatteerde jas erop, want haar zomerjas moet nog bezorgd worden.
Hier helaas ook niet zo lekker als gister hooguit 17/18 graden. Maar hé ... ik klaag niet want het is droog en we kunnen in de tuin dat is al heel wat .
Heb je helemaal gelijk in hoor! En gelukkig heb ik me weer eens zorgen gemaakt om niks. Kind heeft het niet koud gehad. ' Nee hoor mama, het was lekker luchtig, maar niet koud'. Hahaha.
Hihi schattig he ik vind het ook altijd zo leuk staan haha ja dat is wel het liefste wat ze doet dansen als ballerina in zulke jurkjes
Oudste ... tuinbroekje en hoedje Zara, basis t-shirt van Zeeman en sandalen van Kipling. Bekijk bijlage 566270