Ik ben zooooo gek op jumpsuits! Heb er een paar gekocht voor als het echt warm is, kort zeg maar. Dit is ook leuk! Ga eens kijken bij H&M, haha. Vraag me alleen af of het niet onhandig is met naar de wc gaan, kan je dochter hem zelf uitdoen en weer aan? (als ze zindelijk is natuurlijk, haha)
Ze is zindelijk en het is idd nogal onhandig. Maar ik moet haar toch altijd nog helpen met naar de wc gaan, ze kan er nog niet goed zelf op klimmen. Ik moet alleen de knoopjes open doen en dan trekt ze hem zelf helemaal uit. En ik mag hem weer helemaal aan doen
Zoontje wilde z'n nieuwe voetbalshirt en nieuwe voetbalschoenen met zachte nopjes aan Bekijk bijlage 566380
Vandaag een vest uit Amerika (vriendin voor me gekocht daar), shirt van de Wibra en broek van de Hema Bekijk bijlage 566386
S. is ziek . Heeft sinds zondag al steeds 40 plus koorts. Geen idee wat hij heeft. Hij hoest niet, heeft geen snot, slaapt goed (veel zelfs) word alleen wakker als de koorts weer stijgt en het tijd voor pcm is en hij eet en drinkt ook wel. Dus alleen hoge koorts, hangen en huilen. Straks even naar de huisarts. Zussen zijn lief voor hem iig. Bekijk bijlage 566391
Ach wat sneu! 6e ziekte al gehad? Begint met hoge koorts en pas als de koorts weg is komen de vlekjes, daar zou t nog bij kunnen passen. Beterschap!