@Liekje81 en @Olifantje1991 nou ik ben benieuwd. Hij heeft het nog niet gehad en zijn zussen ook niet. Hij heeft nu een plaszakje om zijn mini-leutertje . Vanmiddag even inleveren om een uwi uit te sluiten.
Emma vandaag in een broek van C&A, shirt van de H&M en vest van de Zeeman. Fayèn in een broek en shirt van TerStal en een vestje van de Primark. Mia broek en shirtje van de Hema.
zo schattig! Hoe valt die trui? Heb altijd ruzie met die maten voor de jongste, of het is onwijs breed voor hem of te lang
Het is geen uwi in ieder geval. Hij heeft na het eten nog even gespeeld vanavond. Dat was voor t eerst in 3 dagen dus hoop dat we het ergste gehad hebben. En nu geen virussen meer tot volgende winter please . Liefst nooit meer maar dat is totaal niet realistisch natuurlijk .
Haha, totaaaaal niet realistisch helaas Gelukkig is het nu allemaal wel wat minder vaak en minder heftig. Hopelijk vandaag weer beter!
Oudste een broek van Primark en polo van ter stal. Jongste in Z8, combi met lange mouw romper is niet geweldig maar had het inteschat voor de zomer, maar mevrouw past nu al in maat 80, beetje zonde als ze het straks nooit gedragen heeft. Bekijk bijlage 566578 Bekijk bijlage 566579
Bekijk bijlage 566647 @Betsy was dit niet jouw oude avatar? Voor C&A gaan werken? Post m even hier omdat ik weet dat je hier mee leest en in PB kun je geen foto’s sturen (toch? Of is dat inmiddels anders?)
Jaaaaa die had ik eerst! Ooooh ik ga ze een brief sturen, stelletje na-apers Edit: ik dacht trouwens dat er beast stond, in plaats van best deal