Thanks ! Fotografeer graag, bijna klaar met een cursus. Het is de bedoeling er meer mee te gaan doen. Blouse is van Zara. Mouwtjes kunnen lang en omgerold. Blij mee .
Wat een leuke hobby! Vind dat je het al goed kan heel erg leuk die blouse, dan heb je gelijk twee verschillende looks
Bekijk bijlage 568262 Bekijk bijlage 568256 Dochter in Bonprix Let niet op de lelijke schoenen maar ze wil even in de tuin spelen haha
Oudste in ter stal en jongste Noppies, ze wil niet blijven zitten dus alleen een foto van de achterkant Bekijk bijlage 568270 Bekijk bijlage 568271
Dafnes eerste hardloopwedstrijdje! 500 meter. Helaas viel ze onderweg, maar ze heeft het goed gedaan. 1 van de jongsten. En niet eens laatste Shirtje Primark, joggingbroek Hema en Nikes. Bekijk bijlage 568280 Bekijk bijlage 568281
Hangt er vanaf waar je winkelt. Eigenlijk t enige wat ik nog echt in NL koop is kleding van de Hema. Ik vind het winkelen in Londen wel leuker geloof ik. Ben erg fan van Next, Marks & Spencer, Monsoon en mamasandpapas bijvoorbeeld
Zoon een broekje van h&m en shirt name iT en dochter in Dirkje Alleen dat haarbandje he... excuse me als het heel raar zit Maar zit het zo een beetje goed? Haha dat dingetje schuin, of moet dat in de midden? Moet het meer omhoog?
Zit goed hoor! Je kan het ook in het midden doen net wat je zelf leuk vind schattig setje heeft ze aan!
Doe het al een aantal jaren hobbymatig en af en toe voor vrienden of familie. Op internet kan je veel vinden/leren maar ik wilde toch een beetje richting hebben, wat meer technische kennis en deze cursus helpt je ook op weg als je er meer dan een hobby van wilt maken. Heb een zwak voor zwart-wit foto’s. Lijkt me leuk me straks op documentaire gezinsfotografie te richten, day in a life shoots ... inmiddels ook wel een bekend begrip. Maargoed ik ben de enige niet dus je moet ook een beetje geluk hebben. We gaan het meemaken, ga er sowieso mee verder omdat ik het echt leuk vind om te doen. Dit is een beetje wat ik mooi vind. Gewoon kinderen, zoals ze zijn. Puur. Hou van foto’s die niet/zo min mogelijk geregisseerd zijn. Bekijk bijlage 568294 Bekijk bijlage 568295 Bekijk bijlage 568296