Lijkt me een super leuke hobby, en ook een leerzame cursus, waar je echt wat aan hebt. Zeker als je er ook echt verder in wilt. Ik vind je foto’s nu al prachtig!! Heel erg mooi dat pure inderdaad, denk dat je er wel talent voor hebt zo te zien
Haha Jaa die jogjeans zijn echt super, zien er netjes en leuk uit en lijkt me ook lekker zitten voor ze! Vind een echt spijkerbroekje altijd zo stug voor die kleintjes
Ja die cursus is top, pittig maar ik ben er echt mee opgeschoten. Nog 2 modules te gaan. Thanks ik word nog verlegen zo . Ben absoluut nog geen pro hoor. Heb wel twee mooie lenzen en mijn toestel is prima, maar wel een oud beestje ... Maargoed ik red me er nog prima mee, hoop tzt een mooie nieuwe body te kunnen kopen.
Nee uk viel sowieso af haha. Maar als we in NL zijn verblijven we altijd in Amsterdam en omgeving, maar dat is ook wel een beetje uit de buurt van zwolle helaas.
ah boeh hij draait m! Shirtje s oliver, broekje tumble geloof ik. Hoedje someone en sandaaltjes shoesme.
O, daar hou ik zo van! Ik vind die geregisserde gezinsfotoshoots echt helemaal niks. Sorry, wil niemand voor zn hoofd stoten, gewoon niet mn ding. De leukste foto's krijg je gewoon tussendoor zonder poseren vind ik.
De ladies vanmiddag. Alle warmte is hier net weggespoeld met een enorme hoosbui compleet met hagel. Jammer ... kon aan dit mooie weer wel wennen Bekijk bijlage 568340 Bekijk bijlage 568341
Vandaag naar de kermist geweest. Jasje Zara (wij noemen hem Colombo ) Shirt Ralph Lauren Broekje H&M Schoenen Adidas
Shirtje en broekje H&M Sneakers van Develab. Ze vond het broekje zelf helemaal niks, dus dit was de 1e en laatste keer denk ik Bekijk bijlage 568367