Net bij de kapper, zegt de kapster: kom, gaan we even een schort uitzoeken. Kwam al met een roze prinsessengeval aan en zegt: jij wil vast geen schort met een motor erop. Dafne: jawel! Helemaal blij, haha.
Nou, mijn dochter is zonder twijfel de grootste driftkikker van het stel. En als ze ziek is jammert ze de hele dag. Dus wat dat betreft. Alleen als ze valt, dan is ze een hele harde.
Shirt en legging Primark. Rokje HM en laarsjes Van Haren. Let niet op de zooi op de achtergrond Bekijk bijlage 568860
Haha grappig he! Ik hoor juist overal altijd ja een jongen he, die zijn kleinzerig net als een volwassen man die een keer de griep heeft en denkt dat die dan dood gaat haha
Oooh dat moet je even tegen die van mij vertellen. Want die piept al als er per ongeluk yoghurt op haar hand zit
Haha nou dan maakt het niet uit of ze een jongen of een meisje zijn, lees ik wel uit alle reacties haha ligt gewoon aan het kind
Zoon in z'n favoriete shirt en z'n haar nog niet gedaan. Hij is pas net uit bed en geen verplichtingen vandaag. Shirt is van C&A en broek van Primark Dochter in jurkje van Wibra en legging Zeeman.
In dr koningsdagoutfit. Shirtje Zeeman, rokje Hema, schoentjes van Haren, jasje Barbara Farber (van zus geweest) Bekijk bijlage 569160