Als ik jouw mooie babietjes zie dan kriebelt het wel weer hoor Hihi maar voorlopig komt er hier niet nog een Schatjes zijn het!
Niks nieuws onder de zon . Lekker in de baccillenhal vanochtend. Bekijk bijlage 569553 Bekijk bijlage 569552
De jongste in zijn N.I.J.N sweatshirt. Heb de sweatshirts maar weer uit de kast getrokken voor iedereen. Wat een weer . Ik heb een deja-vu naar de winter. Ze zijn ook alledrie snotverkouden. De middelste rent rond (doet ‘gymnastieken’) dus die krijg ik niet op de foto. Bekijk bijlage 569603 Bekijk bijlage 569605
Dochter jurkje jilly zwarte legging zeeman en Primark sokken Bekijk bijlage 569631 Zoontje shirtje h&m broekje prenatal en sokken van Nijntje Bekijk bijlage 569633
We begonnen met jurkje, vestje en legging Primark, schoenen HM en jas Name It. We eindigden met iets minder aan Bekijk bijlage 569845 Bekijk bijlage 569846
Een lepel is hier ook maanden favoriet geweest. En nog steeds vind ze het allerleukste om in bad met een lepel te spelen... mama en papa sop voeren