Het is inderdaad net een kopie. Ze lijken ontzettend veel op elkaar als je de foto van C van 11 maanden naast N houd. Bijna eng
Mooi is dat hè! Hier ook zo met S. en zijn jongste zusje. Ik zag laatste een foto van haar rond dezelfde leeftijd. Het was net S. in een jurkje .
Dochter is al klaar, had lekkage vanmorgen dus gelijk lekker gebadderd. Zoon volgt later, die moet straks nog in de douche. Dochter bandaav truitje van HEMA en broekje van H&M.
hahaha dank je! Na het weekend mag ze een trainingsbroek onder haar skipak als we gaan schaatsen Twijfelde wel deze foto te plaatsen, streepjes en sterretjes door elkaar... gelukkig kan mama goed combineren
Ze is 6 jaar maar wel klein voor haar leeftijd. Het meeste valt op maat. Ik vind de broeken, rokjes en shorts wel iets groter vallen. Hoe de jeans variant vallen dat weet ik niet De kwaliteit van de stretch kleding is echt super goed! De katoenen t-shirts kan je wel beter overslaan.
V in Vestje van Zara Blousje van Emile et Rose Broekje van Tumbl I in een van mijn lievelingssetjes, alle vier de meisjes hebben het aangehad. Is van Gymp. De oudste twee dragen deze jurk van Mayoral met een maillot en N met laarsjes en M met gympies.
dat bovenste setje geweldig! En Mayoral is hier ook favoriet. Vorig jaar in Spanje heel veel gekocht, zo goed geslaagd dat ik dit voorjaar met vriendinnen een weekendje Spanje doe om daar weer Mayoral te scoren (Scheelt heel veel qua winkelprijzen met hier).
Ja ik hou van Mayoral, is echt m’n lievelingsmerk. Heb poosje terug heel veel in de sale gekocht en koop vaak samples, scheelt ook veel qua prijs