Ons meisje krijgt een "grote zus" kamer en ik ben op zoek naar leuke ideeeen! Dus show hier de peuterkamer!
Ik ben ook benieuwd! Laatst een nieuwe kamer voor mijn dochter van 1 jaar ivm de verhuizing. Helaas door al eerder aangeschafte spullen vast gezeten aan bepaalde kleuren, en kamer is een stuk kleiner. In het vorige huis had zij namelijk een kamer die voorheen 2 kamers waren, zo'n grote kamer krijgt ze nooit meer!
De kamer van mijn zoontje! Maargoed, als je een echte meidenkamer wil, heb je daar natuurlijk niks aan Wij hebben gekozen voor accessoires die makkelijk te vervangen zijn, zoals muurstickers, zodat we het thema eenvoudig kunnen veranderen als hij het zat is.
leuk!, ik heb een meisje dus dat wordt wat anders denk ik haha. die muurstickers vind ik super leuk maar wij hebben geen gestucte muren. zijn grof dus dat gaat dan niet. denk ik.
Hier een foto van mijn dochter haar kamertje. Het is alleen een baby kamer en nog geen peuter kamer Zodra ze in een groter bed kan zet ik er dus een peuterbedje in en een leuk kaptafeltje ofzo. Ook zal ik dan een extra kastje voor haar speelgoed erin zetten. De kamer vind ik niet te 'baby achtig' dus ga hem niet weer opnieuw behangen enzo
oh het dekbed en de aankleedkussenhoes...ik had voorheen meer aqua en groene accessoires..maar meisje wilde die niet meer...... alles roooooooooze!! (gebruik haar aankleedkussen nu voor haar broer, die heeft zijn (nog niet af) kamer op zolder.....maar hij slaapt nu nog in de wieg bij ons en ik verkleed hem op haar kamer, zijn kleding ligt ook in de commode en 1 plank in de kast)
zijn uitvouwbare dozen met soort van stoffe handvaten aan voor en achterkant (kan je je hand onder steken en dan optillen) Ze zijn niet stevig (kartonnen binnenkant) maar wel heel handig voor speelgoed en passen perfect in die kasten van Ikea...(goh...zou het ervoor gemaakt zijn?? )
nee, vorige keer kon ik ze ook in de winkel niet vinden..misschien is het een tijdelijke verkoop geweest???? Ze stonden wel apart van de andere bakken daar, gewoon witte hebben ze van die en bruine....en nu zag ik ineens van die bruin gebloemde soort van barok, die waren nieuw! Dus misschien wisseld dat vaker??? Misschien ff email sturen en vragen?