Pfff zit met een delemma, Daantje heeft vandaag al 4 flessen gekregen waarvan ze maar 75cc in totaal op heeft,elke fles wilt ze gewoon niet,en ook brood,fruit en koekjes wilt ze niet,ook limonade weigerd ze,weet niet wat te doen,ze is duf en heeft koorts en vuurrode wangen. Ze heeft totaal geen eetlust,dokter bellen of nog even aankijken??? pfff vind het verschrikkelijk dat ze niet wilt eten,ze is al niet zo breed
Eten is niet het belangrijkste natuurlijk, drinken uiteraard wel. Alle soorten geprobeerd? Als het niet goed voelt, bellen! Beter te veel dan te weinig! Zeker ook omdat je zegt dat ze duf is. beterschap voor je meisje en sterkte voor jou!
Door dat duf zijn zou ik inderdaad ook zijn gaan bellen. Fijn dat je meteen terecht kan, laat je nog even weten wat de dokter zei? Beterschap voor je kleine!!!
Fijn dat je gelijk langs mag komen en goed dat je gebeld hebt. Laat je inderdaad nog even weten wat ze zeggen?
zo ben weer terug,mijn meisje heeft de kinderziekte 6de ziekte onder de leden. Moet haar nu zetpilletje geven en veel vocht aanbieden,en hopen dat ze zich snel beter voelt. Dank jullie wel voor de beterschaps wensen.
Daar kan ze ide flink beroerd van worden. Maar eten is niet het belangrijkste. Drinken en evt ors erbij geven. Pcm erin, dan voelt ze zich misschien wat beter. Veel beterschap voor je meissie!
mijn zoontje heeft dat ook gehad en hier zei de huisarts dat ong een half uur naar zetpil drinken aan bieden omdat ze zich dan het lekkerst voelen.. na 2 dagen ging het gelukkig beter. beterschap met je meisje
Hier ook vorige week de zesde ziekte pfff niet fijn 3 dagen koorts.4 de dag koorts vrij nu allemaal vlekjes op zijn romp en gezicht verdwijnt langzaam.mika begint nu weer beter te eten en te drinken.sterkte niet fijn als je kindje ziek is.