Thanks Het is de denim van Karwei zelf. Zitten kant en klaar in zo'n 2.5 liter emmer en je kan het ook laten mengen. Wil het nmmr wel even voor je opzoeken vanmiddag. *edit* deze serie, en dan Denim blauw. https://www.karwei.nl/assortiment/karwei-kleuren-van-nu-muurverf-mat-2-5-l/p/C000145?option=Kleur|Zandbeige
Hierbij het kamertje van mijn zoontje. Aan de andere kant staat nog een kast en de schommelstoel is ondertussen vervangen door een andere stoel. Zijn erg blij met het resultaat!
Wat een leuke kamertjes allemaal. wij zijn ook druk bezig misschien heeft iemand een goeie tip voor mij waar je leuk en goedkope letters voor op de muur kan krijgen? Ikzelf ben niet zo creatief met stofjes en verf etc.
Twinkle star wat een gave boom op de muur zeg! Wij geven onze dochter voor haar 2e verjaardag een ander kamertje. Onze zoon is met zn 2e verjaardag doorgeschoven naar een andere kamer. Nu slaapt zij in de babykamer die ook nog steeds babykamerbehang heeft enzovoort. Dat ben ik nu wel zat De meubels houdt ze nog wel (babykamer pepper van babydump)Terzijnertijd komt voor haar ledikant het eenpersoonsbed van deze serie. Maar nu nog invulling voor haar kamer..... ik wil het niet overdreven roze/princessen enzovoort maar wel meisjesachtig Ik zag laatst ergens Lief! behang, is dat nog leuk als ze ouder worden? Of beter alles neutraal houden op de muur en aankleden met dingen?