Hier de speelkamer. Dat lelijke kastje, wordt nog wit met een steigerhouten blad. Die kunnen ze uitklappen, en daar fijn op knutselen Maar heb eerst een buffetkast af te werken Beetje moeilijk om een foto te maken, is een klein kamertje. Grote steigerhouten kast zit vol met speelgoed. Kisten ook, vooral lego en bouwblokken. En beneden het speelgoed waar ze het meest mee spelen. En de rest van de knutselspulletjes.
Ik zal maar geen foto plaatsen want mijn hele woonkamer staat continu vol als ik dat opruim zet ik alles in zijn box, die fungeert als opslagruimte, hij zit speelt en ligt nooit in die box, boven in zijn kamer heeft hij alles van toet toet auto's staan dan blijft dat bij elkaar al schieten die autootjes allemaal onder het bed etc. net als duplo gewoon boven, hij heeft voor sint en verjaardag cadeaus gehad met losse ballen , zo leuk
Wat een leuke en gezellige hoekjes zie ik voorbij komen zeg! Abbo! Ik wil straks ook als de box weg is wat gaan organiseren, zie dat de Expedit kast echt een favoriet is
Het plekje waar ze vaak aan spelen en de kast waar alle bakken met speelgoed en puzzels/spelletjes is staan.
Die expedit kast is mooi in een strak/modern interieur! Ik wacht nog steeds op een kast van Ikea die meer is voor de landelijke bewonders onder ons . Tot die tijd hebben wij voor het speelgoed een kist met naam, diverse plastic bakken en de onderkant van onze kast vrij gemaakt. Dan is er nog een deel in de kelder.
@luna wij hebben ook een landelijke inrichting. Maar hebben Die kast ook. Heb er rieten witte manden in. Komt mooi terug in de rest van me inrichting. Bekijk bijlage 303140 Foto is wel een beetje donker
Nog even geen foto, maar wij hebben zo'n Ikea-kinderopbergkast, met die bakken/lades erin. Voor nog wat groter spul hebben we nog wat van die plastic curverbakken van 50 liter. Verder heeft Thirza een zooi speelgoed op haar kamer, (commode en inbouwkast) en staat alle lego op zolder in een speelhoek. Zal ff wat foto's gaan maken
Dit is de speelhoek van onze zoon. Nu moet ik er wel bij zeggen dat zijn speelgoed eigenlijk (als hij aan het spelen is) door de hele kamer ligt. Als hij naar bed gaat ruimen we samen alles op in de bakken en het "huisje", Dak erop en alles is weer opgeruimd. Het dak van het "huisje" is tevens een schoolbord. Overigens ligt er ook nog een deel van zijn speelgoed op zolder en dat wisselen we dan om de zoveel tijd om.
Ja, erg he? Maar dan wel voor in totaal 4 kids nu... Stiefdochter is 12, dus we zijn al een aantal jaartjes aan het opbouwen....
Hihi, alsof onze box bij jou in de woonkamer staat. Wij hebben ook die box met zo'n grijze boxtas en een woezel en pip kleed erin
Is nergens te koop. Ik heb een hele handige vader. die met pensioen is en dus heeeel veel tijd heeft om voor zijn (klein)kinderen te knutselen.