Show de speelhoek....

Discussie in 'De lounge' gestart door luckey, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Wij hebben een besta kast van Ikea in de woonkamer staan 6 vakken breed. de onderste laag is open en daar staan 6 speelgoedbakken van de kids in, auto's, playmobil, lego, muziek, clics en houten treinbaan. Dan zijn er 3 deuren en 1 la in gebruik met spelletjes, knutselspullen e.d. 1 deur staat vol met boeken voor de kinderen en dan staat bovenop het lage deel ook nog een reeks boeken voor de kinderen. In de kamer staat dan nog een werkbankje, een tafeltje met stoelen en een playmobil kasteel.
    Wij hebben momenteel nog al het speelgoed beneden staan, maar ik verwacht wel dat binnen nu een jaar of zo Nick best ook op zijn kamer zal willen gaan spelen. Hij ziet dit nu ook bij vriendjes op school en dan gaan er wel bakken verplaatst worden naar boven. Anderzijds vind ik het wel erg gezellig als de jongens gewoon beneden spelen en we bergen het 's avonds gewoon weer op. Soms doen mijn man en ik in de avond hink stap sprong over een treinbaan, want dat vind ik dan soms wel zonde om zon heel bouwwerk op te ruimen! Gelukkig hebben wij echter een ruime huiskamer en hebben ze een flinke hoek om hun bouwsels in kwijt te kunnen, zodat er toch nog wel een looppad voor ons te realiseren is.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Leuk om te zien hoe anderen het hebben ingericht!

Wij hebben in de woonkamer een kast met zes vakken, waarvan in de onderste twee lades (één met duplo, één met keukenspulletjes), daarin staan de kartonnen boekjes en staat en ligt los speelgoed. Bovenop ligt ook nog het eea, maar dat wil ik eigenlijk weg hebben, want dat staat erg rommelig. Op de onderste twee planken van de andere kast (Liatorp van Ikea) staan alle boeken met 'papieren' bladzijdes, de goede puzzels en nog wat spelletjes. En in de trapkast staan wat knutselspullen en nog wat los speelgoed voor regenachtige dagen of dagen dat ze iets anders dan anders nodig heeft om zich te vermaken. Verder staan er los in de woonkamer nog een tafeltje met twee stoeltjes, een loopfiets en een duopoppenbuggy. En dan staat/ligt er ook nog het eea op haar kamer, op zolder, in de tuin en in de schuur.

Kortom, het is véél... Maar heb tot nog toe alles bewaard voor een eventuele nummer 2. En nu nummer 2 ook daadwerkelijk in aantocht is, ga ik voorlopig natuurlijk helemaal alles bewaren tot hij/zij er niet meer mee speelt.

Zal binnenkort eens kijken of ik foto's kan maken, want vind dat toch een beter beeld geven dan een omschrijving. :)

Deel Deze Pagina