Bekijk bijlage 275540 Zo op de foto vind ik hem niet heel leuk maar in het echt is ie echt leuk! Staat mn meisje super!
Ik heb deze twee jassen voor mijn dochter. voor de roze zoek ik alleen nog een leuke setje muts en sjaal.... voor de grijze heb ik die wel al gevonden
Ik heb deze via mp hekocht: Marktplaats.nl > Super! Winterjas/schippersjas van Salty Dog 98-104 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 104 Ben er zo blij mee, ik hou niet van die glimmende felgekleurde jassen voor jongens, en dit was precies wat ik zocht. Gister binnen gehad en hij is zo gaaf, en echt heel erg warm
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini%60s/Collectie/Jacks%20&%20jassen/85298/1 Dit jasje heb ik als "tussenjas" voor mijn oudste dochter gekocht. In het echt is hij leuker! Mijn jongste dochter heeft een borgvestje van z8.
vorig jaar voor het eerst aan en hij pas nog steeds hihih maatje 104 gekocht ivm dikke truiten eronder...
Deze jas van S&D le chic heb ik gekocht voor zoon. Nu ben ik alleen nog op zoek naar een bijpassende sjaal, muts en handschoenen. Deze hebben ze niet van hetzelfde merk. Iemand een idee?
Cool, deze wil ik kopen! Hoe valt hij? Vind het vooral interessant omdat hij waterafstotend én warm is. De meeste winterjassen die ik mooi vond waren alleen warm. En wel een lekkere felle kleur, maar niet teveel tierlantijntjes eraan. Hou ik niet van.
Deze vond ik ook errug leuk! 1 nadeel: ze heeft een tweedehands borgvest, een poncho en nog een tussenjas die ze al ruim een jaar aan heeft. Dus ja, hij is niet duur, kan best, maar de haakjes aan de kapstok raken op deze manier wel vol! Maar ik heb mezelf belooft dat ze een leuke nieuwe voorjaarsjas mag komend voorjaar, dan doe ik die andere tussenjas gewoon naar zolder. Die heeft ze dan 1,5 jaar gedragen, en hij was al tweedehands!
Dochter heeft maat 104 en past deze jas in maat 104/110 prima, niet te groot, maar ze kan er de winter wel mee door. Gewone 104 was te klein en 116 was veel te groot. Lekkere warme jas.
Dankjewel! Ons Alyna heeft maat 104/110 van truitjes dus dat zou moeten lukken. Beetje lastig die dubbele maten, maar ik ga hem sowieso in de winkel even laten passen! @Zeepbel; scheetig! Hij lijkt op de foto een beetje dun, of valt dat wel mee?
Bij de v&d hangt hij ook in het rood Ik heb hem dochter even laten passen in maat 116/122 de maat die na 104/110 komt, maar die was enorm veel groter.
V&D hebben wij niet. Maar als ie er hier in de Esprit niet is rij ik wel eens naar NL om te shoppen, thx voor de tip! Hadden ze ook andere kleuren? Ik zie wel die geruite roze, maar die vind ik niet zo leuk en is meteen 20 euro duurder.
Ik heb deze van vorig jaar nog, hij past hem nog. https://www.google.nl/search?tbm=isch&source=mog&hl=nl&gl=nl&client=safari&tab=wi&q=grijs%20met%20rood%20noppies%20jas%20jongeb&sa=N&biw=320&bih=356#i=5
Zie nu pas dat je uit Belgie komt Dee jas is er in het oranje-rood, paars en zwart. Dochter heeft de paarse, op de webshop staat die niet meer.
Je kunt kijken of ze beschikbaar zijn bij je dichtsbijzijnde store, daar staat alleen de rode nog...maar moet sowieso een paar weken wachten, misschien hebben ze 'm dan weer wel in paars, die lijkt me erg leuk.