Ik had deze jas voor mijn zoonje mee genomen de Bijenkorf | de Bijenkorf Gewatteerde jas in donkerblauw - deBijenkorf.nl Maar hij vind het bontje/schaapje in de kraag eng
Voor mijn dochter heb ik deze gekocht: Welcome! | kleertjes.com Voor zoonlief: Welcome! | kleertjes.com
Deze heb ik voor Jason, meer als tussendoorjas trouwens. Als het echt koud wordt heeft ie een andere. houtje-touwtjesjas met visgraat en franjes - Mantels - Baby jongen (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Nederland Hier heeft hij hem aan (helaas ook speen, die er vlak erna weer uitgerukt )
Deze heb ik vorige week besteld en is dinsdag binnen gekomen: Product Detail | H&M NL Mijn zoontje heeft nu deze nog van 2 jaar geleden (toen groot gekocht):
Ik heb uiteindelijk gekozen voor deze jas van Zara DONSJACK MET OMGESLAGEN KRAAG EN CEINTUUR - Mantels - Meisjes (2-14 jaar) - Kinderen - ZARA Nederland (zwart) en deze sjaal, muts, wantjes TRICOT BARET - Accessoires - Baby meisje (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Nederland Ik had nog een mooie bontkraag (heeft op een bodywarmer gezeten) en de heb ik erop gemaakt. Superleuk! Echt een dametje als ze em aanheeft Jammer dat ik geen foto kan plaatsen met mn IPad
Deze voor de oudste: Bekijk bijlage 277171 en deze voor de middelste, die wilde perse een groene jas: Bekijk bijlage 277172 voor de jongste ga ik eerst even kijken of ik nog een jasje heb en anders gaan we daar ook nog voor shoppen
Hier de jassen van mijn zoontjes. De blauwe is voor de oudste en de rode voor de jongste. Heb alleen nog geen foto van de jongste met jas dus even een oude foto van mijn oudste. Snappen jullie hem nog
Ik had voor mijn oudste eerst een lange tijd deze van Burberry gekocht maar die valt veel te groot maar vind het zo'n leuke jas dat ik het bewaar voor volgend jaar De donkergrijze heb ik voor dit jaar gekocht die past hem wel goed. Er komen veel leuke jassen voorbij in dit topic! Zelfs jassen waarvan ik aan twijfelen was of ik die zou kopen