Ja echt super blij mee! Koste wat moeite om hem te bemachtigen maar het is gelukt wat voor sjaal,muts heb jij erbij gekocht? Ikzelf heb een setje bij de WE gekocht maar de kleur past toch niet helemaal erbij maar kan ermee door.
Ik heb toevallig de sjaal en muts ook bij de WE gekocht. De kleur blauw is bijna hetzelfde. Een muts met een bolletje er op en een kolsjaal.
Veronique, waar heb je dat blauwe jasje gekocht als ik mag vragen? En hoe valt de maat uit? Edit: ah, ik zie t al, denk van Noppies? Hij is super leuk (maar ook wel prijzig vind ik)
Idd van Noppies. de jas zit erg mooi moet alleen de mouwen nog omslaan bij hem ( Hij zit nu in 86/92 en jas is maat 92) maar dat kan gelukkig bij deze jas heel goed vind de jas idd wat prijzig maar vond hem zo leuk dat ik het helaas niet kon laten om het niet te bestellen Aan andere kant verkoop ik de jas volgend jaar weer dan is de jas toch niet zo duur geweest
mijn zoontje past zijn airfoce jas en zijn dirkje jas van vorig jaar nog allebij. zit me soms alleen echt te verbazen dat sommigen wel heel grote maten pakken zoals 104 voor een 2jarige ??? of de jas moet wel heeel klein uitvallen natuurlijk. maar 104 is normaal toch rond 4 jaar. mijn zoontje is nu 4 maanden 3 maar die heeft nog 92/98 nu dus ik denk als die net 4 is dat ie tegen de 104 aan zit.
er zijn nu eenmaal grote en kleine kindjes Zoon is al 107 cm en word deze week 3. truitjes zit hij al in 110
Ja, inderdaad, dat hangt nogal van het kind af. Mijn oudste wordt in december 4 en draagt 110/116. Overigens maakt het merk ook erg uit. Hij heeft ook een truitje van tapete in maat 122. Die valt erg klein, want die zit nu prima.
104 is niet gemiddeld voor een 4 jarige. Meer voor net 3 jaar. En ieder merk valt weer anders. Ik vind dat houtje touwtje zo leuk, jammer dat er niet zoveel van te vinden is in mt 98/104
Mijn zoontje was vorig najaar 2 en had toen ook een jas maat 104. Deze past hij nu niet meer. Zijn nieuwe winterjas is maat 116, en die kan hij vorig jaar niet meer aan denk ik. Zoon heeft al shirts van de WE maat 122/128. deze zijn aan de ruime kant, maar maat 110/116 van de WE is echt te klein. Mijn dochtertje van 9,5 maanden heeft maat 80/86, maar van sommige merken ook 92. Elk kind is verschillend, gelukkig! Die van mij zijn groot voor hun leeftijd en andere kinderen zoals die van Tinkerbell zijn klein...
Maattabellen voor kinderkleding en babykleding online Zie link, 104 is voor een gemiddelde 3 jarige te ruim. tenzij je een groter of flinker kindje hebt. Combi maten 98/104 zal ws wel lukken.
Voor iedereen die nog een leuke sjaal, muts en of wantjes zoekt: bij Ter stal hebben ze nu echt hele leuke sets! Ik heb een roze sjaal met rode sterren gekocht en een grijze sjaal met blauw/witte bloemen. Echt heel leuk!