Show de winterjas van je kindje!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Loe, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Deze jas heb ik voor mijn jongste zoontje gekocht :)

2. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

De blauwe heb ik ook voor mijn zoon.
    Super is ie hè!!

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.924
    9.439
    113
    Gelderland
    Ja echt super blij mee! Koste wat moeite om hem te bemachtigen maar het is gelukt;) wat voor sjaal,muts heb jij erbij gekocht?
    Ikzelf heb een setje bij de WE gekocht maar de kleur past toch niet helemaal erbij maar kan ermee door.

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.924
    9.439
    113
    Gelderland
    Dank je!

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.924
    9.439
    113
    Gelderland
    Ook super gaaf zeg! Die andere ook! Helaas hier niet te doen hebben 2 katten:(

6. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik heb toevallig de sjaal en muts ook bij de WE gekocht. :D De kleur blauw is bijna hetzelfde. Een muts met een bolletje er op en een kolsjaal.

7. NoLu

NoLu Niet meer actief

En de jas van mijn dochter van de v&d

Bijgevoegde bestanden:

8. Die zijn mooi!!

9. Loe

Loe Niet meer actief

Veronique, waar heb je dat blauwe jasje gekocht als ik mag vragen? En hoe valt de maat uit?
    Edit: ah, ik zie t al, denk van Noppies? Hij is super leuk:) (maar ook wel prijzig vind ik)

10. Loe

Loe Niet meer actief

heb net deze jas voor mijn zoontje gekocht bij de name it winkel:

11. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mooie jassen! Jammer dat hij de Burberry nog niet aankan, maar die andere is ook mooi.

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Idd van Noppies. de jas zit erg mooi moet alleen de mouwen nog omslaan bij hem ( Hij zit nu in 86/92 en jas is maat 92) maar dat kan gelukkig bij deze jas heel goed :) vind de jas idd wat prijzig maar vond hem zo leuk dat ik het helaas niet kon laten om het niet te bestellen :) Aan andere kant verkoop ik de jas volgend jaar weer dan is de jas toch niet zo duur geweest ;)

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Luna86, Babyengel en Tamaraliza: Dankjewel! Ben er echt blij mee na een hele lange zoektocht :)

14. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    mijn zoontje past zijn airfoce jas en zijn dirkje jas van vorig jaar nog allebij.

zit me soms alleen echt te verbazen dat sommigen wel heel grote maten pakken zoals 104 voor een 2jarige ??? of de jas moet wel heeel klein uitvallen natuurlijk. maar 104 is normaal toch rond 4 jaar.

mijn zoontje is nu 4 maanden 3 maar die heeft nog 92/98 nu dus ik denk als die net 4 is dat ie tegen de 104 aan zit.

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

er zijn nu eenmaal grote en kleine kindjes ;)
    Zoon is al 107 cm en word deze week 3. truitjes zit hij al in 110 :)

16. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, inderdaad, dat hangt nogal van het kind af. Mijn oudste wordt in december 4 en draagt 110/116.
    Overigens maakt het merk ook erg uit. Hij heeft ook een truitje van tapete in maat 122. Die valt erg klein, want die zit nu prima.

17. 104 is niet gemiddeld voor een 4 jarige. Meer voor net 3 jaar. En ieder merk valt weer anders.

Ik vind dat houtje touwtje zo leuk, jammer dat er niet zoveel van te vinden is in mt 98/104 :(

18. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Mijn zoontje was vorig najaar 2 en had toen ook een jas maat 104. Deze past hij nu niet meer. Zijn nieuwe winterjas is maat 116, en die kan hij vorig jaar niet meer aan denk ik.
    Zoon heeft al shirts van de WE maat 122/128. deze zijn aan de ruime kant, maar maat 110/116 van de WE is echt te klein.
    Mijn dochtertje van 9,5 maanden heeft maat 80/86, maar van sommige merken ook 92.

Elk kind is verschillend, gelukkig! Die van mij zijn groot voor hun leeftijd en andere kinderen zoals die van Tinkerbell zijn klein...

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
  20. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Voor iedereen die nog een leuke sjaal, muts en of wantjes zoekt: bij Ter stal hebben ze nu echt hele leuke sets! Ik heb een roze sjaal met rode sterren gekocht en een grijze sjaal met blauw/witte bloemen. Echt heel leuk!

Deel Deze Pagina