De zomer is nagenoeg voorbij en ja.. Ik ben voor mijn dames al op zoek naar een winterjas. Kan alleen geen leuke vinden! Voor inspiratie vraag ik om die van jullie kids dus te showen (evt. Met winkel en prijs)
Ik heb deze van Ikks gekocht. Super lekker warm dik en erg comfortabel. Aan de voorkant zit grote omslag die je vastmaakt aan de voorkant met drukknopen. Heerlijke jas onwijs blij mee. Muts ect is van little miss julliette. Jas was 124,-
Ik heb deze jas van tommy hilfiger gekocht voor mijn vent. Heerlijk dikke en warme jas, langer model dus een warme rug ook bij het spelen. Vanbinnen nog een koord om aan te trekken zodat de wind er niet doorgaat en mooi aansluit. T mag wat kisten maar op een winterjas en schoenen bezuinig ik niet. Veel te belangrijk. de Bijenkorf
Ik heb gisteren deze jas gevonden online bij Zara, en die wil ik graag hebben voor mijn meisje. Heb nog geen 'aan' foto dus. Maar ik vind 'm geweldig! Hij is van Zara dus en 39,99.
Ik heb deze Gymp Hippe Meisjes Babyjasjes 2014 Noel Hartjesprint Roze En dan heb ik nog twee van boekaboe
Leuke jasjes komen er voorbij zeg !! Ons kleintje zal dan in maat 62/68 zitten dus nog wel klein voor een winterjas (dat geprop) Dus 2 mooie borgvesten van z8 gekocht met teddy voering. . Lekker warm plus voetenzak
http://www.lieflifestyle.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/210x210/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/4/l442501-306_kleur250.jpg Deze hebben we gekocht. Bij V&D Groningen shop-in-shop prenatal. 49,95