Van Lcee van kleertjes.com voor onze kleine man Hij zit nu nog in 56 soms 62. Ik heb maatje 68 genomen, hopen dat hij hem in de winter past! Best lastig nog om te bedenken wat voor maat hij ongeveer nodig heeft.
Wij hebben deze gekozen voor ons zoontje hij zit nu in maat 80/86. We hebben voor 92 gekozen, ben daar heel blij mee want hij valt iets kleiner. Merk is Cars model van 2013/2014.
Zitten een paar leuke jassen tussen! Zeker die van z8! Had die van vorig jaar! Helaas moeten verkopen omdat hij nog te grppt was .. De winterjassen van mijn popje Bekijk bijlage 418658 Bekijk bijlage 418659
Wow 5 jassen, gaaf hoor! Hier 2 jassen, 1 van vorig jaar die nu precies goed (maat 80, prenatal)zit maar waar ze de winter dus niet mee door komt dus een nieuwe gekocht van name it (model maggie) in mt 92! Helemaal blij mee.
@ Zara75: Erger nog ik had er eigenlijk 6.. Ben wel vorige winter al begonnen met verzamelen .. Haha nee ik weet dat het nogal veel is, maar raak vaak gewoon enthousiast. Heb besloten komende tijd ook echt even niks voor haar te kopen, want de kasten hangen vol! @ frannie82: Haha ja erg he, maar hebben het graag voor haar over @ Blondi, Brinta en Channe: Ja ik vind het heerlijk zoveel keus. Ik vind het zelf altijd belangrijk dat alles met elkaar matcht! En ik geniet er nu maar even van dat de kleine nog alles prima vind wat mama aan doet. @ Brightness2013: Ja klopt heb deze jas vorig jaar bij de v&d gekocht! Vond hem zo leuk, maar vorig jaar was ze echt nog te klein voor een jas, dus op de gok, voor dit jaar gekocht!
Ik vind het zo lastig om iets leuks te vinden voor mijn zoontje van 3! Heb een redelijk klassieke smaak, dus geen glansstoffen of bontkragen, en het liefst redelijk geprijsd. Niet duurder dan een euro of 60... Verder dan Benetton kom ik niet...