Babyface Girls jas | kleertjes.com Liep tegen deze jas aan vanmiddag voor onze dochter. In het echt veel mooier!
Jullie hebben mij aangestoken Retour mini meisjes Jeans Martina | neckermann.com Retour Jeans mini meisjes T-shirt Senna | neckermann.com Retour Jeans jongens Trui Elvino | neckermann.com Moodstreet jongens Jeans Bleached | neckermann.com
Ben net een beetje begonnen.Heb niet echt een standaard smaak geloof ik maar combineer veel Scandinavische kleding met H&M Longsleeve van Maxomorra en Smafolk. Bekijk bijlage 346490 Bekijk bijlage 346491
Lekker jumpsuit. Bekijk bijlage 346492 Bekijk bijlage 346493 En ik heb 2 winterjassen gekocht via marktplaats,maar die heb ik nog niet binnen.Mijn moeder gaat wat leuke retro truien breien,(net als vorig jaar )
@suusje1982, leuke setjes voor je dochter! Mag ik vragen waar je de schoentjes vandaan hebt die op de bank staan??...
Dankje! Roze setje is een blouse van de wibra, mouwtjes zijn lang maar heb ik met dit weer maar even omhoog gedaan
Bij de van haren voor 22 euro Ze valt nog net in maatje 25, dat was de grootste maat dus heb geluk. V Van mijn moeder krijgt ze altijd dure schoenen, maar vond deze zo leuk voor erbij.
Hoe valt de gouden broek? Van de h&m past Quincy alleen die super skinny jeans, de rest is echt te breed Ik weet wel zeker dat ze die gouden erg graag wil en als ik hem laat zien en het past ( weer eens) niet voorzie ik al een drama...
Nee dat niet, is wel wat aan de wijde kant en heb ook een maatje kleiner genomen. Je kunt het wel zelf heel gemakkelijk wat smaller naaien.
Voor dochter Buy Berry Appliqué Bunny Top And Spotty Tights Set (3mths-6yrs) online today at Next Direct Netherlands Buy Dark Denim Stitch Shorts (3mths-6yrs) online today at Next Direct Netherlands En nog een bijpassend roze vestje maar die staat niet meer op de site Voor middelste zoon: Buy Grey Face Crew Neck Sweat (3mths-6yrs) online today at Next Direct Netherlands Buy Navy Dino T-Shirt (3mths-6yrs) online today at Next Direct Netherlands Ben zo fan van Next. Zulke leuke dingen hebben ze daar.
Bekijk bijlage 346546 Geshopt met dochtertje helaas paste niet alles op de foto, haha. Volgende week is zoon aan de beurt..