Z8 jasje is inderdaad heel mooi! Ik ben vandaag geslaagd eindelijk met een Bakkaboe jasje. Al mn favo merken (Noppies, Lief!, BFC, Beebielove, Z8) hadden niet wat ik zocht helaas . Maar deze is ook leuk, en nog wat goedkoper ook dan de andere merken Zag hem straks ff spammen! Overigens hier ook een spijkerjasje (BFC) en bodywarmer (BFC) maar vind voor op de fiets een wat meer winddicht jasje toch altijd wel prettig. Fijn vest zoek ik ook nog, kan ik ook al weinig leuks in vinden op het moment .
welke heb jij? Ik heb dat felroze jasje zonder capuchon met een beetje z,n froesel kraagje! Ik heb trouwens ook nog de z8 jas maat 74 en die past nog en ze zit al in 80/86 nu
Check Moet wel ff wennen, is wel een héél kort model he. Wel stoer Let niet op het pruillipje, ze wilde graag zelf het fototoestel vast houden maar dat gaat zo moeilijk tegelijk .
die heb ik ook voor me dochter ik vind hem erg leuk heb echt zoveel winkels gehad en meer als 40 euro geef ik er niet aan uit dit was een leuk prijsje haha
Ik heb gister dit zomerjasje van S&D gekocht De foto is niet heel duidelijk maar hij is echt erg schattig!
Hier past het jasje van vorige zomer nog. (even gegooled voor een foto) Roze jasje Noppies | Webshop voor gebruikte kindermerkkleding Ik wil er nog een jasje of bodywarmer bij.
Hier dit leuke jasje van moodstreet via een webwinkel besteld staat haar enig en al een paar weken aangehad dit jaar ( zit nog in de koeka voetenzak en winterjas is dan te warm)
Uiteindelijk deze gekocht!! Erg blij mee GABARDINE MET RIEMPJES EN STRIK - Jacks - Baby meisje - Kinderen - ZARA Nederland