Dochter heeft deze dit jaar, in het groen. Verder past ze nog in haar bodywarmer en spijkerjack van vorig jaar. Frendz Jas V&D
We hebben dan ook besloten de jas (maat 104) te houden, al vind ik hem nog steeds wat warm. Haar zomerjas van vorig jaar is dunner en die past ook nog (maat 98). Ze is er dolblij mee en hij staat heel mooi. Ze heeft hem vandaag gelijk gedragen. Ze is nu precies 100 cm dus ik hoop dat de oude jas van de zomer ook nog past. Het merk is Me Too en we hadden daar ook een mooie winterjas van voor haar. Die is ook heel mooi gebleven. Voor wie ook dit merk gaat kopen: het valt eerder wat groot dan klein. Het zelf uitzoeken was eigenlijk niet de bedoeling (al wilde ik een voorselectie maken en haar daarna mee laten beslissen). Ik was naar zomerjassen aan het kijken op de laptop, ze keek mee en maakte haar keuze. Ze was er meteen heel duidelijk in: die niet en die wel. Uiteindelijk vind ik wel dat ze een goede smaak heeft.
Leuk hè, als ze zelf mee uit willen zoeken. Ik had eerst ook zo m'n twijfels over het stofje dat Isabelle koos, maar uiteindelijk ben ik er toch heel blij mee. Hier zie je het iets beter:
Jitte heeft alvast deze: Lindex Het is wel een soort regenjasachtig iets. Ze krijgt er nog een andere jas bij, 2 jassen vind ik toch wel fijn. Maar daarvoor laat ik me hier even insprireren... Verkijk je trouwens niet op de prijs, dat zijn Zweedse kronen. Ik kan het niet laten om me helemaal suf te shoppen als we in Zweden zijn, ze hebben daar zulke leuke kinderkleding...
Ik moet zeggen dat ik het erg lastig vind. Bijna alle jassen zijn van die mooie getailleerde dingen. Ziet er reteschattig uit hoor, maar ik vind het niet echt iets voor mijn dochter. Dat zou een beetje zijn alsof ik haar ga aankleden als een mini-volwassene en dat is ze gewoon niet. Ze is wild, wil rennen en klimmen. Ik kan echt niks betaalbaars in mijn smaak vinden dat daarbij past. (Edit: Ik wil echt niet meer dan 40 of 50 euro betalen, ik hou niet van glimstofjes en van die zachte/lichte kleurtjes staan haar voor geen meter.) Nu heb ik dus maar dit jack van 10 euro gekocht bij de zeeman: ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Meisjes jas Ik vind hem niet fantastisch, maar ook zeker niet slecht en het is een lekker jasje. Hij past op zich beter bij haar dan al die chique jassen die ik heb gezien. En als het dan straks echt ineens warm is, heeft ze in ieder geval iets om in buiten te spelen. Maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een wat nettere jas, die toch niet voor een mini-volwassene is. Als iemand een tip heeft, hou ik me aanbevolen. Ik ga in ieder geval dit topic in de gaten houden.
Ik vind al die polyesther jassen echt vreselijk(sorry) Ik snap echt niet dat er zomerjassen van polyester worden gemaakt haha Je krijgt dan echt het broei effect van een regenjas. Voor de jongste heb ik een leuk jasje bij de Zeeman gekocht.Is echt voor tussendoor met een dunne fleecevoering aan de binnenkant.Haar zomerjas die gaat komen moet ook 100% katoen zijn en als ik dat niet kan vinden koop ik liever een leuke sportief vestje als dat ik zo'n zweetding moet kopen. Nooit begrepen dat ze zomerjassen maken van dit spul.Heb hetzelf ooit een keer gedragen en never nooit meer.Zweette me helemaal leeg in dat ding.
Al kijkend in jullie topic... Was dochterlief heel duidelijk. Ze wil deze: Frendz Jas V&D Volgende week in het prijzencircus. Dus heb manlief even de link doorgestuurd... Misschien moeten we volgende week maar even shoppen. Hier echt een meisje meisje... Dus lang en getailleerd doet het prima bij dochterlief.
Nou we hebben een zomerjas gevonden hoor! Het is deze geworden van Little Miss Juliette. Bekijk bijlage 384846
Ik heb deze voor ons dochtertje!! http://www.vd.nl/kinderen/meisjes-92-128/jassen/frendz/jas/g21116839.html?fhquery=fh_maxdisplaynrvalues_brand%3D-1%26sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg21116839%26fh_lister_pos%3D6%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen_kinderen_meisjes092128%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen_kinderen_meisjes092128_kinderen_meisjes92_jassen%257d%26fh_refview%3Dlister&from=overview \