Leuke jas bloem. Little miss julliete is toch zeg maar de grotere zus vab het merk beebielove? ! Beebielove gaat tot 104 en daarna komt little miss julliete. Veel plezier ermee!!
E. Heeft het oranje jasje van lief! Maar ik zoek er nog een trenchcoat bij voor de rojes / jurkjes vind een jack niet mooi met een jurk...
Onze meiden hebben deze jasjes uitgekozen voor de lente (als overgang tussen winter- en hele dunne zomerjassen): Jack s.Oliver Jack Sevenoneseven
Leuke jassen Adi! Linda86, zo wat ontzettend knap! Ik ben jaloers Juffie26, klopt, Miss Juliette is inderdaad de grote zus van Beebielove!
Onze oudste dochter heeft deze uitgekozen Cars jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Onze jongste dochter deze uitgekozen. Vingino jas? Bestel nu bij wehkamp.nl
kanonne ik zie bedragen voorbij komen waarbij ik het sonde zou vinden als ze er mee buiten zouden spelen !.. serieus hier gewoon een kleiner bedrag hoor waarbij ik het niet erg zou vinden als er een gaatje in zou komen door het spelen
Hier groot v&d / C&a fan qua jassen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Niet te duur en het valt ook niet na 4 weken al uit elkaar.
Ik schrik ook wel een beetje van sommige prijzen hoor, misschien gaat het nog veranderen maar mijn dochtertje heeft altijd nog jasjes gehad van 20-25 euro, bevalt prima! Meestal van de CenA. Kan ze tenminste lekker in de zandbak spelen, geitjes aaien en zoals gister in de modder vallen Ik hou persoonlijk van sportieve jasjes, niet van die volwassen looks in kindermaat... Dus geen trenchcoat fan.. Had een heel leuk jasje bij de Scapino, kort model, alleen heeft mijn dochtertje een vrij lange rug in verhouding dus één keer armpjes omhoog en hij schoot richting navel. Nu een lichtgroen jasje van de CenA, met ingeritst vestje dus voor iets kouder maar ook warmer weer.
ja het was of deze of een knal roze. en aangezien ik een stoere meid heb, geen meisje meisje met tutten enzo, vond ik de zuurstok-roze niet bij haar passen