Die heb ik ook Madeliefje! En voor mijn zoontje een Petit Bateau Oliejekker, echt geweldig bij een ventje.
Deze van Cars voor mijn dochter en ze heeft nog een spijkerjasje van Zara wat ze nog past van vorig jaar.
Hier een borgvest van z8 en een zomerjas vd bristol waar ik vorige wk tegenaan liep. Zomerjas geef ik niet veel aan uit ivm weinig dragen. Nu 20,- voor betaald. Borgvest word elk jaar veel gedragen. Heerlijk voor de frisse maar droge ochtenden.
Even proberen of die van vorig jaar nog passen (v&d, dus daar heb je helemaal niks aan ), en verder heb ik een hele stapel van die baseball-vesten met verschillende prints van de h&m. Denk dat we door slim te combineren daar wel even mee vooruit kunnen.
Aardig op maat of iets kleiner. Dit is maat 128/134. Mijn zoontje heeft wat langere armen dan gemiddeld en van veel merken zijn dan de mouwen te kort. Van Jola zijn de mouwen vaak ietsje langer, dus perfect voor hem.
Deze is leuk zeg, waar is die van? Ik krijg de afbeelding er niet bij gekopieerd. Ik bedoel de eerste meisjesjas op de eerste pagina met al die kleurtjes.
Voor dochter: we hebben hem moeten bestellen omdat hij in ons filiaal al weg was... Een bikerjack mintgroen ( komen vast nog kleuren bij) van Persival. Meestal heeft zij wel meerdere jasjes...voor meerdere outfits ( niet alle kleuren staan leuk bij elkaar) En voor zoon hebben we nog een jasje van vorig jaar...softshell en heel veel leuke trainingsjasjes en vesten....