Ik zit net even de telegraaf te lezen, had ik dit maar nooit gedaan. Weer een bericht over een vuile viespeuk die voornamelijk gehandicapte honden verkracht en vermoord. Ook verdwenen er honden in de buurt! En die lafbek moest vandaag voor de rechtbank verschijnen maar hij durfde niet omdat hij bedreigd was door dierenliefhebbers. Hij had twee hondjes uit Griekenland geadopteerd en daar zijn perverse lusten op bot gevierd! Ooh wat zou ik die vent graag in mijn handen krijgen! 40 weken zwanger of niet, hij gaat er aan!! Ik ben zo woedend!! Ik heb geen facebook, maar daarop schijnt er gewaarschuwd te worden tegen deze Frans K uit Ijselstein, dierenasielen, dierenhulporganisaties e.d geef geen dieren meer mee aan deze hufter! En weet iemand waar hij verblijft, geef dit dan aan bij zo'n facebook groep zodat hij zijn straf niet kan ontlopen. persoonlijk zou ik een grote ijzeren pijp in zijn reet willen duwen, net zolang tot hij van de pijn het loodje legt! Sorry maar tegen deze perverse vormen van dierenmishandeling kan ik echt niet! En de overheid, die doen toch helemaal geen reet aan dit soort vuile smeerlappen
Amen helemaal mee eens. Waarom in godsnaam moeten de dieren elke keer de duppe zijn... en waaron word er geen ene ruk aan gedaan. Net als elke keer die honden die geslagen worden en weet ik het. Als ik het een keer zal zien op straat ben ik vang dat ik helemaal gek word, zal het bij diegene ook maar even doen. En dan hond afpakken en niet terug geven. Hufterssa
Dat de minister daar maar eens wat aan gaat doen :x Draadstaal - S01E11 - Meneer de Voorzitter - YouTube
Ik moet het ook niet zien :x Maar ik zal geen gegevens geven via fb, dat vind ik weer te ver gaan. Maar snap je gevoel helemaal, en nogmaals als ik een dierenbeul betrap kan ie alvast 6 planken gaan bestellen.
Ik heb geen facebook maar als ik het wel zou hebben en ik wist waar die smeerlap uithing dan was ik de eerste die het liet weten, als ik hem zelf niet te pakken kreeg! Kom op zeg, gehandicapte honden verkrachten, en ook niet gehandicapte honden, hoe laf kun je zijn en hoelang duurt het voordat je een kind pakt?? Ik ben echt streng gelovig opgevoed, op zondags lopend naar de kerk, geen tv, e.d ( ben wel ingeënt trouwens voor alle kinderziektes, en heb alle zenders op tv die er zijn, en had vaak weekenddienst vanwege mijn werk dus die ene vrije zondag sliep ik heerlijk uit ) Maar dit soort perverse smeerlappen gun ik het leven niet, en als ik hem te pakken zou krijgen dan kan hij niet eens de rest van zijn leven meer door een rietje eten! Hij zou zo'n straf moeten krijgen wat ze in het buitenland ook hebben, wat jij een ander hebt aangedaan wordt ook bij jou gedaan!
Mensen die dieren zo gruwelijk mishandelen mogen ze van mij adres en alle gegevens van kenbaar maken. Zo'n debiel hoeft van mij ook geen leven meer. Dan had 'ie zich maar eerder moeten bedenken. Net als die ponypletters en ander gespuis, aan de publiekelijke schandpaal ermee!
O nee wat verschrikkelijk! En idd zon persoon heeft zijn recht op privacy helemaal verspild! Opknopen die gast!
Ik ben het in principe eens dat zo iemand zwaarder gestraft moet worden dan dat het nederlands rechtsysteem doet, maar je zal maar net de verkeerde hebben of zn familie wordt erbij betrokken.. niet echt de bedoeling lijkt me! Ook worden mensen vaak minder zwaar bestraft als ze al door de grote massa getreiterd zijn.. het blijft lastig want je wil zo iemand natuurlijk wel laten voelen wat hij die onschuldige dieren aangedaan heeft.. laten we hopen dat hij moet zitten en in de gevangenis door zn medegevangenen wordt gepakt! Die houden ook niet van dit soort mensen!!
Daarom lees ik geen krant!! Word er zwaar ongelukkig van en ben na de eerste zin van je post afgehaakt wamt hier lig ik weer wakker van.