Die baby-oogjes zijn toch allemaal prachtig, welke kleur dan ook, nog vol onschuld en klaar om de wereld te ontdekken. Hier die van mijn zoon:
Van pikzwart (je zag amper verschil tussen pupil en Iris) getransformeerd naar dit: Z'n ogen zullen denk ik nog lichter worden.
Leuk topic en wat een prachtige ogen allemaal!!! Dit zijn de bruine kijkers van m`n dochter, ze is half indonesisch dankzij paps
Oogjes van mijn schatje, ben benieuwd of ze nog veranderen want vl en ik hebben allebei donkerbruine ogen.
Stomme foto dit maar hierin zie je dat zijn rechteroog een bruin bloemetje om zijn iris heeft en zijn linker oog alleen een bruine streep
de ogen van ons jongste meisje. Bekijk bijlage 308857 En onze jongste zoon, onze dochter knijpt haar ogen dicht Bekijk bijlage 308858 Van de oudste moet ik ergens anders op de computer kijken, maar die had ook wel mooie kijkers
Aaw wat een mooie ogen (én kindjes) allemaal! Hier mijn meisje met d'r mooie blauwe kijkers (wat met '3e' Kerstdag, bij vrienden). Krijg altijd ontzettend veel complimentjes over d'r ogen
Leuk om al die mooie ogen te zien!! Mijn kleine knul past goed in het rijtje, met z'n grote bruine kijkertjes.