Bekijk bijlage 308967 Wat kan zo'n klein zieltje ontzettend veel met je doen als ze je aankijken he.. Meiden ik vind jullie kindjes stuk voor stuk mooie wondertjes! Wat een rijkdom! De foto is van vorige week, ze was ziek, toch bleef ze lachen.. <3
Wat een plaatjes allemaal! En natuurlijk wil ik mijn knappe "blue eye" ook met trots showen! Is wel al een iets oudere foto...
Haha ja vind t ook zo leuk!! Achterkant is mooi vol maar er bovenop.. allemaal piekhaartjes wachtend om naar beneden te vallen haha.
Onze dochter met 4maanden. Geeeen idee wat dat gaat worden... Soms lijken haar ogen blauw,dan weer donker en soms lijken ze van zilver .... We wachten af
nou ik zie hier hel veel mooie kindjes met mooie ogen, daar past mijn mooe kerel ook leuk bij. iedereen zegt altijd jij met je grote blauwe kijkers
Ogen van mijn zoontje. Vader is gedeeltelijk indonesisch, maar heeft ook blauwe ogen en had nooit verwacht dat Timme ook blauwe ogen zou krijgen. Hij is namelijk wel iets getint/gelig. Ik heb zelf bruine bruine ogen, maar ik vind zijn oogjes echt super let trouwens niet op de 2e foto, maar ging om de kleur
Wat veel kindjes met prachtige oogjes!! Ook de grote blauwe kijkers van mijn dochtertje maar even showen Bekijk bijlage 309362
Prachtig al die baby oogjes!! Mijn 3 kindjes hebben alle 3 grote bruine kijkers met hele lange zwarte wimpers, loveit!
Hier mijn dochtertje met haar prachtige kijkers!Ze heeft superlange wimpers, je ziet het hier niet zo heel goed!
Hier mijn mooie schat met haar super mooie blauwe ogen De andere kindjes hebben ook echt mooie ogen super topic dit