Lekker argentijnse steak met knoflook champignonnen room saus, gekruiden aardappeltjes en sla ( maar dat paste niet meer op me bord ) Bekijk bijlage 264857
Vanavond lekker vlindertjes pasta met kip/prei/champignons in champignonnensaus met een beetje kaas erover...ziet er minder smakelijk uit dan het was
Zelfgemaakt smoothie met 1 kiwi, 1 banaan, een paar bramen en frambozen en een handje blauwe bessen en verse jus....
Er zaten 2 van die grote glazen in en ze zijn allebei al op!! HEERLIJK! Vanavond maar even nieuwe maken voor mijn vent....
Lekker een broodje gerookte kip met bacon, sla, cheese & union chips en een beetje ketchup en mayo .. Recept van Jamie Oliver Bekijk bijlage 265092
was ook goddelijk nou zit ik wel mega vol hoor maar tis eens in de tijd zooooo lekker. ik geniet nu ook nog ff want vanaf 20 augustus ( dan is onze vakantie afgelopen ) gaan we allemaal op rantsoen.
Hier de lasagna alweer klaargemaakt voor vanavond. Met bolognesesaus, gegrilde courgette, paprika en tomaat. Alleen nog maar geraspte kaas erover en een half uurtje in de oven!!