Zo,ik ga ff een paar dagen weg en het topic is weer helemaal hot! Wat veeeeel lekkere dingen zeg..! Die maiskolf!! Heerlijk! Wist niet dat ze die verkopen bij de KFC.. Niet dat ik daar wel eens kom.. Maar ben gek op maiskolven dus ik wordt klant! haha Je macerone ziet er goed uit Elena! Heerlijk zeg! Kijken of ik vanavond ook zoiets lekkers kan maken.. Kippiekip: Ik zag heele lekkere champinonroomsaus voorbij komen. Heb je daar het recept van? Zag er zooooo lekker uit!! Die koekjes met m&metjes zagen er ook heerlijk uit. En wat veeel! Ik baal, mijn telefoon wil geen foto's meer maken, of iig niet meer op slaan. Kan dus niet meer posten. Ga zo nog ff de siftware opnieuw instaleren, hoop dat dat werkt! Ik vind het zo leuk om foto's te maken en te plaatsen! Oja, Elena: waar koop jij je knoflook-chiliolie? Is die lekker?
Hahahaaa ik was ff aan het kijken/shoppen, leuke spulletjes kopen voor ons tweede Babydump is verslavend
@tante Die koekjes heb ik op mn werk gemaakt, en we hebben 14 clienten en 3 begeleiding dus vandaar wat meer hahah hebben er trouwens 2 dagen van gesnoept
@ Xylina; ik hoop dat jou recept spekkoek wel lukt, want ik heb die een paar keer gemaakt maar echt flink mislukt beide keren. (Ik heb dat boek ook - beb vuyk) Mocht ie jou ook niet lukken dan heb ik nog wel een ander recept voor je (Na meerdere geprobeerd eindelijk één gevonden die wordt zoals spekkoek hoort te zijn)
Dankjewel, hij is heel simpel Ik gebruik altijd ( voor 1 pers, ja sorry maar ik vind het goddelijk ) 1 pakje kookroom half bakje champignons Sambal Citroensap Knoflook Zout Peper Maizena ( alleen als de saus te waterig is ) Snijd de champignons in stukjes en bak deze even in een steelpannetje in wat roomboter, gooi hier overheen lekker wat knoflook, zout en peper, als de champignons een beetje zacht zijn geworden doe je de kookroom erbij en laat je het even koken, dan voeg je een mespuntje sambal en een paar druppels citroensap erbij. Dan even goed roeren en proeven, ik vind het altijd lekker als hij wat pittiger is dus doe ik er wat extra sambal bij maar dat moet je zelf even na proeven Dan goed laten koken tot de saus dik word, vind je hem te waterig dan kan je altijd een beetje maizena erbij doen maar niet teveel anders word het te dik .. Serveer het bij een heerlijke steak en voila Eetse
ik heb uit het groot indisch kookboek al een keer of 4 die spekkoek gemaakt en alle keren zijn ze geworden qwa smaak zoals een echte spekkoek moet zijn, okee de laagjes is iets minder mooi maar dat komt omdat je als blanda geen indo recepten moet uitproberen
Klinkt fantastisch!! Dat word steak eten binnenkort.. iig voor mijn volgende NOD, haha, straks moet ik 9 maanden wachten Ik heb hem opgeslagen en kijk er al naar uit!
Bekijk bijlage 265488 Hier aten we goedgevulde eigengemaakte groentensoep met stokbroodjes met kruidencreme.