AAAAHHHHH DIE WIL IK OOOOOOK!!!!!!!!!! dacht altijd dat ik de enigste gek was die er smeerkaas in deed hahaha
Ik eet er ook veeeeeeelste veel van,,,pffff lekker dikmakend. (met die chef kaas dan) Maarja, te lekker om te laten liggen hé.
Grr, ik ben afgevallen! Dat was niet de bedoeling.. En strakjes naar de kaakchirurg, dus of ik de komende dagen een beetje bij kan eten is nog de vraag. Dus dit ga ik allemaal opeten:
Haha lekker. En sterkte bij de kaakchirurg! Ik heb een stokbroodje in de oven met daarop tonijn, ui en kaas.
Even lunchen! Een broodje mayo-ei, avocado met citroensap en zout, groen appeltje en bosvruchten thee
iemand wel eens die chocoladetaart van albert heijn gegeten? hoe is die? hij zit me al maanden aan te staren in de winkel maar voor 8,- wil ik toch wel dat ie lekker is
Hahaha, mijn man heeft die een keer gehad!! Hij is goddelijk!!!!!!! Ik loop er ook elke keer langs, ik zal hem ooit nog een keer meenemen
oe dat klinkt goed! denk dat ik m zaterdag maar is een keer ga halen is gewoon choco vulling neem ik aan?