Wat zien die tosti's er heerlijk uit! Hmmmm! Ik heb sind afgelopen dindag een iphone dus kan makkelijker foto's plaatsen! Jeeeejjjj! Welke app moet ik daar voor downloaden? Vind het helemaal leuk.. Ben alleen de foto's die ik had verzamelt van de afgelopen weken wel kwijt, maar ja.. we blijven gewoon dooreten Even in de keuken kijken wat ik nu eens zal nemen...!
je hoeft geen speciale ap te gebruiken. je drukt op reageren ( niet op snel reageren ) dan kan je onderaan drukken op '' beheer bijlagen '' dan kan je een foto kiezen uit je foto map van je telefoon. dan uploaden en dan je bericht plaatsen
Gebakken aardappeltjes, kipfilet, kastanjechampignons, rode ui, lente-ui, knoflook in een licht knoflooksausje!
Ik kook altijd te veel haha ben ik gewend van toen we op het kamp stonden daar kan altijd iemand binnen komen en mee eten he haha. En ik leg voor me zoontje altijd nog aardappels weg voor de volgende dag zodat hij bijna elke dag aardappels en groenten ken eten en wij het het niet elke dag hoeven eten haha
2xtante, hou er rekening mee dat de foto's gemaakt door je iPhone te groot kunnen zijn om hier te plaatsen, heb ik ook steeds. Ik heb toen nog de app Resize Photo gedownload, sindsdien kan ik hier ook plaatsen. Is een beetje gedoe, maar wel nog altijd beter dan via m'n telefoon mailen en de laptop er bij moeten pakken om vanaf daar te uploaden
Even nog de andere foto's ook maar meteen plaatsen. Kip madras met rijst http://i.imgur.com/Fzru3.jpg