Lekker ontbijt miss c!! Dat ga ik mezelf morgen ochtend ook gunnen Vanavond hebben wij stamp rauwe andijvie met een gehaktbal gegeten.
Vandaag lekker aso patat pinda met een frikandelspeciaal gegeten, geen foto nodig toch ? . Morgen voor het eerst echt zelf gehaktballen maken... (ben niet zo van de hollandse pot)
Oeee Rnate...na dat ontbijt ga ik denk ik lunchen met patat! Gehaktballen oj oj oj voor echte goede ballen mag je me echt wakker maken...en dan met andijvie stamp en wat mosterd-dille saus? Verrukkelijk!! Doen!!
Denk dat het qua kruiden wel goedkomt, alleen het draaien en bakken haha . Wordt hier een combi met puree of gebakken aardappeltjes met gebakken sperzieboontjes met spekjes.
Wij eten de stamp. andijvie met vetspekjes gebakken en een speklap Met gehaktbal nog nooit gegeten, lijkt me saaaaaai.. (omdat; SPEKJES!)
mijn ontbijtje. 2 bruine broodje met korstloze komijnenkaas en een lekker bakkie cappuccino.. Bekijk bijlage 275994 Bekijk bijlage 275995
Alweer een tijdje terug dat ik hier geplaatst heb, maar dacht laat ik ook weer eens wat posten, mijn ontbijtje : Bekijk bijlage 276004
Die Malteser cake ziet er lekker uit. Heb net ff de boodschapjes ervoor gedaan, maar ze hadden hier geen ahornsiroop. Heb helaas geen C1000 in de buurt. Kan het ook zonder? Enige siroop dat ze hadden was gembersiroop, maar dat leek me niet lekker.
heb er (nog)geen foto van maar eet straks ff bakkie heerlijke zelfgemaakte groentesoep! vanavond staat spaghetti op t menu
hoelang koken? en idd op bbq mega lekker maar daar is het helaas niet warm genoeg voor om te gaan bbq'en
Schoentjes worden bezorgd dat is natuurlijk al leuk en dan zitten er ook nog BonBon's bij Yammie!!! Aangename verrassing ben alleen bang dat heel het doosje leeg gaat