Gevuld met roze aardbeien cake, beetje aardbeien likeur dr over heen, witte chocoladepasta met aardbeitjes afgesmeerd met vanillebotercreme versierd met marsepein
Ik ben op dieet... En toch stom genoeg om even te gaan spieken hier.. Ik heb me toch zon trek in een lekker stuk taart. En dan zo 1 met fondant en extra veel botercreme..... Zucht... Over 3 weken is mijn monster jarig... Hij mag de kaarsjes uit blazen ik eet de taart wel op..
dieet nee toch ? (ok moet ook wel toegeven natuurlijk van tja die 5 kilo ofzo of wat het dan ook is extra voelt bij jullie 'dunne' dames net zo erg als de forsere vrouw) maar mijn 1e gedachten pfffffff jij hoeft echt NIKS af te vallen zo wou ik ff kwijd hoop dat je het niet verkeerd op pakt
Neehoor. Maar weet zelf precies wanneer ik lekker in mijn vel zit. En dat is nu niet het geval. Ik ben heel erg ziek geweest en ben ik nog steeds. Voor mijn zwangerschap sporte ik mega veel en had ik een behoorlijk atletisch lichaam. Na mijn zwangerschap heb ik dit niet meer kunnen behouden. Het enigste waar ik nu controle over heb is mijn voeding. Daarbij doe ik veel aan krachttraining dus komen er vast nog wel wat kilos bij. Lichaam wat ik had zal ik nooit meer terug krijgen. Wil er wel zo dicht mogelijk in de buurt komen... dus moet k af van het vetje wat ik nog steeds op mijn buik heb zitten Zodat ik weer wat blokjes op mijn buik ga zien 2kilo al kwijt nog 3 tegaan
Heeeeeeeeey sexy gamba, opp opp opp oppan gamba style! Sorry, dat moest even. Vergeet zelf elke keer een foto te maken, en dan is het al op.. *Schaam*
Wordt gek van dat nummer.... Zoonlief maakt ook constant de handbeweging... En dan zegt hij op op op op op
Aaahw wat schattig! Maar ik snap dat het lied erg gekmakend wordt, moest er gewoon spontaan aan denken toen ik het las..