Geen foto, (lukt me niet via mn telefoon) maar vriendlief is nu naar de grote gele M Mmmmm happy meal met cheeseburger!!
Nou niet heel speciaal allemaal, maar hier een fotootje van mijn ontbijt. 2 sneetjes bruin brood en een glas optimel (bolletje met kaas is van zoonlief)
idd een leuk topic. Maar ik kan geen fotoos maken met mn mobiel helaas. Vanavond zijn we uit eten geweest en heb ik heerlijk asperges gegeten. Heb er echt van genoten. Maar jammer, geen foto dus.
Karig, maar mijn redding in de ochtend. Ik heb vaak echt nog geen behoefte iets eten zo vroeg, maar een kop thee is echt goddelijk! Het is overigens gedecaffeineerde groene thee.
Een heerlijke rode appel met een grote glas limonade. &mijn foliumzuur, maar daar hoeven jullie vast geen foto van
Oeps, ben vergeten om een foto te maken. Maar ik heb 3 boterhammen gegeten, waarvan 1 bruine met cervelaatworst en twee bruine met beenham. En een glas Optimel met limoen. Hier een leeg bordje en glas. Bekijk bijlage 246141
Net een chinese rijsttafel gegeten voor 2 personen. Moet je kijken hoeveel je er voor krijgt. Was lekker, maar pffff ik zit barstensvol. Wat is chinees machtig. Bekijk bijlage 246191
Leuk topic! Ik maak sowieso heel vaak foto's van m'n eten, dus als je het dan kunt delen extra leuk Voor nu lekker makkelijk: Pizzabroodje, yum!