Na een hele dag op pad te zijn geweest en om 23.45 pas thuis te komen, heb ik deze zojuist bij onze nachtbroodjeszaak gehaald. Heerlijk
lekker weer hoor , dit topic is niet goed voor mij en toch elke keer spieken wat voor lekkers er nu weer gegeten is , hihihi
Heerlijk, die nachtbroodjeszaak.... Hier net als ontbijt een bak watermeloen gegeten. Nu tijd voor een bak koffie ( is altijd maar de vraag hoe dat valt nu brrrrr)
Even een praktisch vraagje. Hoe doen jullie dat met al die foto's? Ik krijg iedere keer de melding dat ik te veel foto's heb en eerst wat attachments moet verwijderen voordat ik een foto kan plaatsen....
je moet naar je gebruikersinstellingen gaan , en dan aan de rechtste kant , heb je je instellingen staan en dan helemaal onderin bij diversen staat bijlagen en dan moet je eerts oude foto's verwijderen , dan kun je weer nieuwe plaatsen ...Zo doe ik het tenminste
MissQ, wat voor tafel heb jij? Op 1 foto was stuk van je tafelblad te zien.. @ softijs, het gaat er om hoe lang het ijs al in het apparaat zit, niet hoe schoon de machine is aan de buitenkant... Bij de mac worden misschien wel 1000 ijsjes per dag verkocht, daar krijgt ijs niet de kans om lang in de machine te zitten en vormen er ook geen bacteriën in. Foto van ontbijt gister, normaal gesproken smeer ik brood in de keuken, maar kreeg een vriend te eten, dus ff beetje gezellig gemaakt... ook weer niet te overdreven, moest natuurlijk niet op een date lijken ofzo
Dit krijg je dus als je koelkast leeg is en het buiten hartstikke nat is.. Ikmoet zeggen dat ik toch meer genoeg van een paar boterhammen met veel verse groente erop!
Hier ook geen gezonde dingen meer zit te wachten tot mams er is en ik boodschappen kan doen haha. Hier was het dus geroosterd brood met boursin.. Maar die kroketten zien er wel lekker uit!!
Mijn lunch Het linkse broodje met een vette hamburger, frietjes, kaas en komkommers. Het rechtse broodje een broodje gezond met kaas en komkommers. Hoezo tegenstrijdig?
Zelf versiert cakeje Ik ben echt ontzettend niet creatief, dus vind het hééél knap van mezelf! Wat een zoete zooi trouwens......
Zo'n cakeje he... Daar heb ik nou al de heeeeele middag zin in!! Maarja ben ten eerste niet zo'n bakheld en ten tweede.. Ben aan de lijn.. Bahbah IK WIL EEN TAARTJE!!
Ik heb zo'n grote boerentafel van ruim 2 meter, 6 stoelen erbij. Heerlijke tafel, kan alles op gedaan worden en als het dan op een gegevens moment TE is, dan even schuren en olie eroverheen en hij is weer als nieuw Lekker taartje trouwens! Hier dalijk gekookte aardappeltjes, rode kool met appelmoes en braadworstjes. Ik heb vandaag voor het eerst tot half 5 gewerkt en manlief had de aardappeltjes al opgezet! Super lief!! Hij is nu wat boodschapjes halen en ik ga zo het eten afmaken.
Bedankt voor de uitleg over de foto's. Had gehoopt dat er een andere manier was zodat ik meer foto's kon plaatsen