Ooo wentelteefjes hoe maak je die ook al weer?? Lekker hoor maakte moeders vroeger wel eens als lunch...yummm! Hier een kopje zelfgemaakte groente-tomaten soep en crackers met kaas en komkommer en kaas en tommies met balsamico en peper....lekker en makkelijk manlief werkt tot laat dus B-)
kon niet kiezen.. ben begonnen met witte chocolade met framboos en saus.. nou jummie hoor.. die andere heb ik al eens gehad smaakt ook lekker
Oh wat staan er lekkere dingen tussen! Bekijk bijlage 250023 De linker voor mij en de rechter voor m'n zoontje Lekker!
Geen zin om het eten in mooie schaaltjes te doen, gewoon de pannen op tafel gezet, heerlijk En als toetje een stukje appeltaart van gisteren, MET slagroom
Moet je mij dat echt aandoen? Ik ben op dieet en nu wil ik pizzaaaaa! ( misschien mag ik dit topic niet meer open doen als ik op dieet ben haha )
die pizza ziet er lekker uit , jammie jammie . Ik gebruik altijd de bodem van de ah met een potje saus , lekker !! Ik doe er rode ui , tomaat , zoete punt paprika, salami , mozzarella en pesto op .......