Hier staan de gehaktballen in de oven (braad en stoom van Maggi), daarbij komen gekookte aardappelen met spinazie à la creme... Komen weer heerlijke dingen voorbij hier, genoeg inspiratie
Haha, hier krijgen we een paar fanatiekebijgelovige vrienden over de vloer haha, maar via mob lastig foto plaatsen
Oo heerlijk... Hier vanavond bami met pindasaus, en gebakken eitje. Lekkah lekkaah. Je brengt me op ideeen voor morgen!
Dan zijn ze juist in de aanbieding, moeten ze van al die zooi af Ik lach me rot vanavond Umm, ziet er lekker uit, wat is dat?
Pff, voetbal zegt mij ook niet zoveel! Zit alleen mn vent te pesten, die is stront chagerijnig hihi.. Jel, heel veel succes morgen! Kijken of het echt een meissie is!
@ Xylina, lekkere hapjes gehad? @ Babyengel, morgen alle oranjetompoucen in de aanbieding. @ Aatje, dankje. Echt spannend allemaal! Als alles maar goed is... En ben benieuwd dat het echt klopt dat we een meisje krijgen.
Jel, Jouw bordje van vanavond vind ik er ook wel heel smaakvol uit zien! En wat ik ook nog even wilde zeggen, heel veel succes voor morgen, spannend hoor meid! Zelf vanuit hier even niet echt foto's, komt wellicht wel weer, het moet immers leuk blijven he .
Jel ik duim ook dat alles goed is! Blijft zo spannend hè! Ik moet nog eventjes wachten tot de GUO, op 6 juli mag ik.
jel veel succes vandaag.. heb weer heerlijke dingen voorbij zien komen meiden.. zal zelf ook weer eens wat foto's plaatsn komende dagen. Zal niet zo heel speciaal zijn we zijn ons eetpatroon aan het veranderen en nemen als basis het boek van sonja bakker van, we eten dus rustig wat erbij maar moeten even van onze vette/makkelijke happen af en even een patroon terug brengen.. hihi
Bedankt dames! Heb vanmorgen vroeg de echo gehad en het is een meisje. Ze is ook helemaal goedgekeurd, dus ben helemaal opgelucht.
Veel te lekker weer allemaal. Wij gaan trouwens vanavond wokken, om de goede echo te vieren. (En we hebben nog steeds vakantie). Misschien dat ik nog even een foto schiet van ons lekkere eten.