Dankje, vinden wij ook. Als het een jongetje was geweest was het ook helemaal prima hoor. Maar het is wel handig dat het een meisje is, want we hadden het kamertje en de inhoud van de kledingkast van onze *dochter al helemaal klaar toen ze geboren werd, en veel roze en jurkjes etc.... dus nu hoeven we niet heel veel andere dingen te kopen.
Vandaag ben ik twee jaar getrouwd. En mijn man heeft een late dienst. Dan moet ik het maar gezellig maken in mijn eentje.
Das wel dubbel dan zeg Maar weet zeker dat grote zus op zusje zal passen!! Misschien een brutale vraag, als je niet wil antwoorden prima! Maar waaraan is dochter overleden? En gebruiken jullie haar kamer opnieuw? (zelf zou ik dat denk wel doen..)... Ontopic wij gaan straks kant en klaar pizza eten...
Bekijk bijlage 253863 Spitskool met kokos kerrie saus rijst en een groente burger En je wat onwijs leuk dat jullie weer een dochter krijgen!!
Gefeliciteerd met dit mooie nieuws! Lekkere dingen komen er voorbij zeg! Ben te lui om foto's te maken en up te loaden
Nou ik ben dus geen vegetarier ofo maar ik denk een keer wat anders... En hij is toch lekker Dat ik dat nu pas ontdekt heb
Jel gefeliciteerd!! Scheelt ergens toch dat je de kleertjes gewoon kunt gebruiken straks. (hier ook een kist vol meisjeskleding, we zien 't wel) Vanavond mie gegeten (manlief had wel veel te veel opgeschept!)
Hoi! Hier weer thuis van de wok met een volle buik, pffff. Je eet altijd teveel als je onbeperkt kunt pakken. Heb foto's geschoten die ik in het volgend bericht even laat zien. @ Xylina, mag je wel vragen hoor. Ze is overleden aan een placenta infarct. De vaatjes slipten heel acuut dicht wat haar dood betekende. Nu word ik goed onder controle gehouden en de placenta en navelstreng worden goed doorgemeten. Het kamertje word idd opnieuw gebruikt. Alles gaat over naar ons nieuwe babytje, met onze *dochter in ons hart. Tis pijnlijk dat zij het nooit aan heeft kunnen hebben, al die schattige kleertjes. @ Snoopy, Saja, Habibiana en Babuengel, bedankt.
Bekijk bijlage 253926 tomatensoep met stokbroodje en kruidenboter. Bekijk bijlage 253927 Loempiaatjes, patat, zalm en spek.
Hmm ik krijg bijna weer trek als ik al die dingen zie! Vlinderbloem, gave wijnglazen trouwens! Ik wil ze ook graag, heb nu van die gewone van de Ikea, maar vind ze zo saai en simpel. Hier onze avondmaaltijd, voor ie in de oven ging en nadat ie er uit kwam. Zo, was echt heel erg lekker. Beetje van mezelf, beetje van internet, maar heel erg voor herhaling vatbaar!
Jel wat fijn voor jullie!! Super goed nieuws en dat moet natuurlijk gevierd worden.. Zie dat je morgen alweer op de helft bent!!