Aardappelschijfjes, courgette, tomaat, lenteui, daar overheen een mengseltje van crème fraiche en pesto en gegratineerd met geraspte kaas.
Jel, Wat fijn te lezen dat alles goed is met het wondertje dat in jouw buik mag groeien! Je ijsje ziet er trouwens ook heerlijk uit !
@jel jeetje dat is toch best heftig zeg!!! Wel fijn dat je nu dus beter in de gaten woord gehouden... Enne dat wok gedoe ziet er lekker uit!!!
Nu bij de koffie havermoutkoekjes met kaneel,walnoten en rozijnen ...zelfgemaakt en net vers uit de oven.
Dat ziet er lekker uit! Recept? O en Jel gefeliciteerd met de goede echo meid. Dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen.
Hier dan het recept voor de havermoutkoekjes met kaneel,walnoot en rozijnen: 110 gram gehakte walnoten of pecannoten 170 gram roomboter op kamertemperatuur 210 gram lichtbruine basterdsuiker 1 groot ei 1 theelepel vanille essence 105 gram bloem 1/2 theelepel bakpoeder 1/2 theelepel kaneel 1/2 theelepel zout 260 gram rolled oats/havermout 150-200 gram rozijnen,cranberries,kersen/chocolade snippers...wat je lekker vind. Boter en suiker opkloppen met mixer tot een creme.(2-3min) Ei en vanille toevoegen en verder mixen.(2 min) Bloem,bakpoeder,zout en kaneel toevoegen en wederom 2 min verder mixen maar dan nu met de deeghaken. Rolled oats/havermout ,rozijnen/kersen/cranberries of chocoladesnippers toevoegen en even mengen. Van het deeg platte 5cm ronde schijfjes maken die 1/2 tot 1cm dik zijn en die op een bakplaat plaatsen in een oven op 170 graden.Ze worden groter dus zorg voor min 5cm afstand tussen de koekjes. Ik heb de rozijnenvariatie gemaakt maar ga morgen de chocovariatie maken.
Ziet er lekker uit! Hier mijn standaard lunch en ontbijt: (alleen ontbijt zonder thee, die drink ik pas op therapie ivm tijd) 2 Witte boterhammen met kokosbrood.
Onder het motto het moet wel leuk blijven weinig fotos van mijn kant, maar hier een foto van mijn heerlijke tussendoortje ! Een appelflap en een bakje perzik-yoghurt. Bekijk bijlage 254146
Bedankt dames. Oeh wat een lekkere dingen zijn er weer geplaatst. Dit is wat we vandaag aten: pilav. Bekijk bijlage 254198
Het was lekker, alleen brandend maagzuur nu, omdat ik er denk ik iets teveel sambal en ketjap ingegooid heb denk ik. In de pilav die ik maak zit het volgende: uien, varkensvlees, champignons, knoflook, peper en zout, tomatenpuree, perziken en het sap ervan uit blik, ketjap, sambal.
Gister een heerlijke shake gemaakt : banaan, mango, annanas, perzik,aardbei en griekse yoghurt jammie. Ontbijtje: zn glas vruchtenzooi en meteen 2 bammetjes denk 1 kaas en 1 hagels.
Bekijk bijlage 254367 Lekker een eigentijdsmiddaglunch. Ciabatabroodje met eigengemaakte knoflook/kruidenboter en een glas cola Onze oudste is bij oma, de jongste ligt in bed en papa is werken. Dus lekker de hele middag op de bank mcleods daughters kijken, en waarschijnlijk nog wat sneukelen tussendoor (lekker een ongezonde middag)
Hihi, sneukelen? Is dat Nederlands? Ik neem aan dat je iets van snoepen bedoeld, of heb ik het helemaal mis? Ziet er lekker uit, ik ga ook even een broodje eten.. En ondertussen verzinnen wat we vanavond gaan eten..
oooh wat lekker gezond! Hier geen toestel bij de hand maar ik weet ook niet of dat heel slim is whahaha Heb een enorme bak met zure matten staan en een pak knappertjes van verkade met een pot nutella ernaast. Hihi zwanger..
Mijn lunch van vandaag, 2 boterhammen met de pastasaus die over was van gister.. En een kopje thee, maar die vergat op de foto te gaan staan!