Ziet er allemaal weer heerlijk uit! Jel, je cake ziet er lekker uit, had je ook trek gekregen in cake door dat topic hier? Bloem, hm lekker zou je misschien het recept van de saus kunnen delen? Vind het altijd leuk om iets nieuws te proberen.
Normaal maak ik de saus best uitgebreid. Nu is het even een snel-snel sausje geworden. Daar komt ie; Gehakt rullen, een uitje erbij, tomaat in blokjes erbij, veel knoflook en Italiaanse kruiden.. Met een klein blikje tomatenpuree en wat gekookt water laten pruttelen. en dan nog zout en peper naar smaak. Normaal doe ik er ook nog courgette en champignons in! Dan vind ik het nog lekkerder..
yummie!!! maar jouw cake is ook mislukt, hij is ook te hoog in het midden (--> stuur hem op naar mij!!!)
Dan zien jouw mislukte cakes er dus heeeerlijk uit!!! (als je hem niet meer wil opeten... ik ben kandidaat )
Valt echt mee hoor. Als je hem snijd vallen die hoogteverschillen niet echt op. Mmm lekker zeg die pizza.
Ziet er allemaal weer heerlijk uit! Ik had 2 recepten voor dit weekend, en voor allebei had ik niet alles in huis en de super was al dicht. Toen heb ik zelf roti gemaakt ^^ De snelle 20 minuten variant dan. Erg lekker, maar het was al op toen manlief zei "wilde je er geen foto van maken voor je topic?'
Als ie in een envelop past, dan heb je hem maandag of dinsdag, en denk dat de cake dan een beetje groen is geworden.