sorry beetje late reactie Ik heb/had een blackberry curve. Hij doet het af en toe inneens even met een helder moment. Ik baal want alles van mn dochter staat erop. Nou kan het hdkaartje er wel uit maar op de telefoon zelf staat ook het een en ander..
Oei, dat is zeker balen zeg! Stomme foons.. Ik heb ook een BB, net een neiuwe want hij wa stuk en niet meerte maken.. kreeg ik een nieuwe. Nu dus alweer stuk.. Maar er zijn vast mensen die heel handig zijn en toch nog de foto's van je foon af kunnen krijgen...!
Aangezien de zomer niet naar ons toe komt, halen we de zomer maar naar ons Verse aardbeien en kokoswater rechtstreeks uit de kokosnoot;
Ik wil graag mijn plakje cake showen, maar nu pakt die stomme geheugenkaart ineens niet in de laptop. Niet leuk!
Ik heb nu een snoertje verbonden aan de laptop. Dit was dus mijn plak cake die ik al veel eerder wilde plaatsen: Bekijk bijlage 255502
Hmmm... dat broodje gezond ziet er heerlijk uit ik heb honger maar zit met een heerlijk ronkende frummel op mijn buik en durf niet op te staan. Ik ga straks een muffin experimentje doen, ipv worteltjescake worteltjesmuffins Tijd om de frummel even ergens anders te leggen, heb hongerrrr!
Vanmorgen op bed kreeg ik deze heerlijke broodjes van manlief, ciabatta broodjes met mayonaise ipv boter, komijnenkaas, ham, augurk en rucola, heerlijk : Bekijk bijlage 255577 Vanavond hadden we lekker simpele spagetti : Bekijk bijlage 255579
Voor de kindjes.. Bloemkool stamppotje, met halal hamburgertjes Ja hier is nog een herfsttafel hahaha, like duhh..