Dat brood ziet er echt super lekker uur! Heb je die gewoon in de oven gemaakt of in een brood bak machine?
Wat ziet die nasi er heerlijk uit. Hier even gezond gedaan. Lekker een watermeloen aangesneden: Bekijk bijlage 255765
ow jummie! watermeloen, hier is ie al op, had vorige week een hele gekocht, kom ik buiten, kom ik erachter dat ik met de fiets ben, past dat ding niet in mn fietstas.......
Je had hem ook onder je shirt kunnen doen. Dan leek je nog meer weken zwanger. Is alleen zo zwaar... Heb je hem weer terug gebracht toen?
thx het deeg heb ik in de bbm laten kneden en afgebakken in de Römertopf (voor het eerst) echt lekkere korst
Vandaag heeft mij lieve vriend me verrast met een heeeeerlijk 4 gangen diner! Ik zit zo vol dat ik er buikpijn van heb hahaha Voorgerecht 1, Galiameloen met italiaanse rauwe ham: Voorgerecht 2, Salade met gerookte kip, pijnboompitten, komkommer, tomaat, kappertjes, italiaanse kaas en pestodressing.
Eeeeeeen het vervolg: Hoofdgerecht, Gegrilde zalmfilet met hollandaise saus en kreukelfrietjes. Nagerecht, roomijs met aarbeien, aarbeiensaus en slagroom
Heeft jou man dat gemaakt? Wow dat ziet er wel heeeeeel erg lekker uit Kan je je man niet even hier naar toe sturen?
ooo, wat een heerlijk 4 gangen diner!! SNap dat je vol zit, ziet er niet uit of hij zuinig aan heeft gedaan
Hi meiden.. Eten jullie nog een beetje lekker? Ik kom even de foto van gisteravond posten.. Svhnitsel met gebakken aardappels en champinonnen saus. En van wat restjes uit de koelkast heb ik gevulde kastanje champignons gemaakt..
Wow! Heerlijk, en idd je vriend zelf allemaal gemaakt ? Mag hij dat die van mij ook wel leren.........
Haha, ik moet nog ontbijten... Ben al aant denken wat het zal worden.. Maar ga strak boodschappen voor de hele week doen du de meeste groenten zijn op... Maybe wordt het iets met tomaatjes en geitenkaas..
Liet vriendjelief vanmorge de reacties lezen en hij voelde zich helemaal vereerd hahaha. Oh en hij is helaas niet te leen
Knäckebröd met Hüttenkäse en Griekse yoghurt (waar ik net nog lekker wat honing doorheen gedaan heb, hmmmm )