Hier dan mijn ontbijt... Het past precies in mijn holle kies dus ik denk dat ik snel over ga tot de 2e ronde
@ lia, jammer dat jouw vriend het mijn man niet kan leren. Als mijn man iets te eten zou uitkiezen, zou hij me een diepvriespizza voorschotelen. Jouwe lijkt wel net een kok. Net restauranteten....
Of een eitje breken, een hamburger in de frituur gooien of hooguit een tosti maken Ziet er heerlijk uit Lia!
Als mijn man kookt, dan bakt hij vlees, doet hij aardappelpuree in de magnetron en warmt hij een potje worteltjes/doperwten op. getver
Een ei koken of bakken zie ik hem nooit van zijn levensdagen doen, hij vind eieren vies en kan er echt van over zijn nek gaan. Een frituur hebben we niet. Expres niet eigenlijk, anders zouden we vaak onnodig gaan snacken. De rest zou kunnen maar eigenlijk ben ik altijd degene die kookt. Hij kookt nooit. Ja alleen als we pizza eten stopt hij hem in de oven. En eens in de twee maanden kookt hij misschien een keer wat anders. Maar heb liever dat ik het doe eerlijk gezegd, het is me opgevallen dat hij nogal veel vet gebruikt.
haha! onder mn shirt was ook een idee geweest ja! nee, gelukkig was er een collega van me die m mee heeft genomen in de auto (ze zijn wel wat van me gewend hihi)
5 jaar geleden kon hij ook niet veel meer dan een tostie en met moeite een gebakken ei. Maar hij vind het erg leuk om te doen en leert snel dusja dan is dit het eindresultaat . Maaruh normaal komtie ook niet veel verder dan een knor maaltijdje hoor . Zal eens vragen offie een mannen kookclubje wil starten hihihi!
up!!! Vind dit zo'n leuk topic, maar kan zelf helaas geen foto's posten .. En het is een beetje rustig hiero.. Kan ik geen inspiratie opdoen.. De cake van laatst is wel een feit.. Net lekker gemaakt, en hij smaakt heerlijk!!
Ik heb vanmiddag een lekkere bananencake met gemalen hazelnootjes gebakken. Ga hem zo proeven lekker voor de tv gtst kijken met n stukje cake. Hopelijk smaakt ie haha
Dat ziet er lekker uit Scooby. Ik heb net lekker appelflappen gebakken. Ik wilde een appel gaan eten, en besloot er maar een appelflap van te maken. Voordat ze de oven ingingen: Bekijk bijlage 256329 Nadat ze de oven uitkwamen: Bekijk bijlage 256331 En ze smaken lekker.
Haha de appel wel zeker ja hihi. Maar ziet er idd erg lekker uit hmm. Ik heb al 2 stukjes op van de bananencake hihi moet nu echt er vanafblijven anders is die dalijk op Ik had er ook gemalen hazelnootjes bijgedaan voor de eerste keer, smaakte ook verassend goed. Maak vaker (bananen)cake nog nooit met nootjes ertussen hihi... Gr xxx
Haha, mwah, maar ik zie bij jou echt wel 2x fruit en 2 ons groente voorbijkomen iedere dag, dat bedoel ik.