Oh, lekker appeltaart! Ziet er heerlijk uit. M&Ms, jammie! Ik zit achter een schaaltje druifjes en een glas sinas light. Bekijk bijlage 256903
Ooo, er komen weer lekkere dingen voorbij. Ik ben een half uurtje terug op de bank gekropen met wat lekkers. Heerlijk zeg, lekker ff een serietje kijken en verder nergens over nadenken..
Wow! Het topic is al 100.000x bekeken. Het word zo veel bekeken en er word zo weinig geplaatst. Hier weer op de gezonde toer, behalve het dipsausje dan: Bekijk bijlage 257010
Vanavond lekkee bamisoep gegeten met kouseband, kip, ei en stukjes komkommer jammie Bekijk bijlage 257012
Het komt uit een zakje. Ik geloof coctail en hij was licht pittig. Ik vond de smaak een beetje tegenvallen. @ Mamavan3bengels, dat ziet er heerlijk uit.
Zoooo, dat is veel! Ja, jammer he, van mij mag er ook meer geplaatst worden. Maar ja, zelf heb ik ook niet meer zo veel te plaatsen als in het begin.. Er komt zo wel een fot aan hoor, hij is onderweg!
We hebben vandaag turkse gehaktballetjes in verse tomaten saus met rijst gegeten.. Was erug smakelijk!
zie de reactie na je waarin ik gequote ben. Uit een zakje. 2xtante, dat ziet er heerlijk uit. Helemaal zelf gemaakt of uit een pakje?
Lekker hoor 2xtante. Ik ga ook even twee foto's uploaden en ga jullie even twee hele foute dingen laten zien, waar wij toen straks speciaal heen gereden zijn.
Bekijk bijlage 257092 Kibbeling met knoflooksaus. Bekijk bijlage 257093 Daarna naar de Mac voor een Mc Flurry Snickers.
Roomkaas, beetje tomatensaus, courgette, salami, uitjes en weer roomkaas. En zo in de overn tot het broodje lekker knapperig is..!