bovenste 2 delen chocolade cake met zwtiserseroom vulling en onderste deel was gewone cake met aardbeien vulling. heb er hele goeie reacties op gehad. o kmoet ff naar de baby rennen, grote broer zit haar lief toe te dekken omdat ze huilt voor de fles, alleen dekbedje gaat straks over dr hoofd als ik niet ingrijp hij zegt ook doodleuk 'C**** weg'
ik ben te eerlijk heb m niet zelf gemaakt haha. gewoon lekker lui besteld bij een vrouwtje die van haar hobby haar werk heeft gemaakt
Gamba's Provencale met stokbrood (detail: onder het oog van ons hondje hihi) Goed begin van de vakantie!
Het is eigenlijk een eigen recept: 2 uien fruiten met verse knoflook en Provencaalse kruiden. Dan 1 blikje tomatenstukjes, 1 blikje tomatenpuree en een scheut witte wijn. Daarna bosuitjes fijnsnijden en erbij doen, zo ook kruiden uit eigen tuin: peterselie, bieslook en basilicum (evt. zout en peper). Daarna de gamba's erbij en goed warm laten worden.... Hmmmmmmmmmmmm!! We schuiven zo aan! Heb er zin in...
Hier vandaag simpel, gebakken aardappel, rucola sla met feta en mozzarella en gebakken zalm. Bekijk bijlage 257352
Hier lekker makkelijk en snel op maandag hihi Pasta met gehakt en spinazie. En lekkere salade met komkommer, koolrabi en sla met verse citroensap en wat kruiden...
Okeeeeee ik ga koken want f serieus wat krijg ik een honger van al die lekkere hapjes op de foto! ik ga vandaag voor de chili con carne! Vult zo lekker
Wat een lekkere dingen komen er voorbij. Ik ben vergeten een foto te maken, we hebben macaroni carbonara gegeten.
Ik had het nog nooit gehad zelfs. Wel uit een zakje dan he? Het was inderdaad erg lekker, dat vond mijn man ook, dus voor herhaling vatbaar.
@ mamavan3bengels: onze hond is een kruising tussen een schnautzer en een maltezer! Het is een ondeugend, maar heel lief en aanhankelijk beestje!